366 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Das bijna 1kg verschil! 😱
Haha indd 😅 is soms blijkbaar ook moeilijker door hoe ze liggen tijdens echo etc

5 maanden geleden

Reactie op AischaV

Haha indd 😅 is soms blijkbaar ook moeilijker door hoe ze liggen tijdens ec ...
Klopt, bij de echo gisteren zei de gynaecoloog dat de schatting van het gewicht nu echt een hele grove schatting is omdat ze de baby niet goed in beeld krijgt

5 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Aaah super! Nog iemand met een groot geschatte baby! Maak je je zorgen? Spr ...
Ja ik maak me wel een beetje zorgen 😅 niet per se voor de bevalling maar eerder wat mensen gaan zeggen ofzo 🙈 op 39 weken+1 een nieuwe controle en de dokter sprak wel van inleiden. Sowieso niet over de 40 weken te gaan. Wat zei jouw arts?

5 maanden geleden

Reactie op Isabelle1989000

Ja ik maak me wel een beetje zorgen 😅 niet per se voor de bevalling maar e ...
Ik moet pas op 39+5 bellen naar materniteit, en op 39+6 aan de monitor als ik nog niet bevallen ben. Er werd nog niet gesproken van inleiden ; hij raadde wel een epidurale aan terwijl ik het liever zonder had gedaan… 🥹

5 maanden geleden

Ik moet pas op 39+5 bellen naar materniteit, en op 39+6 aan de monitor als ...
En waarom adviserem ze een epidurale? Vanwege een groter kindje dan?

5 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ben ik nu ook wel eens benieuwd naar. In principe wordt onze baby ook geen kleine smalle, maar er is geen sprake van inleiden of epidurale.

5 maanden geleden

37 weken 2dagen 3kg

5 maanden geleden

34 weken en 6dagen 2,800kg

5 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ja ik vermoed idd vanwege de grootte van de baby… Wat absurd is he want volgens dokter Google speelt de grootte en het gewicht in principe geen rol, zolang je tijdens de arbeid maar veel beweegt, en veel ruimte kan maken in je bekken… Hij zei ja t zal geen bevalling zijn die in 4u zal geklonken zijn… Dus daarmee, ik probeer het wat los te laten en ga op het moment zelf luisteren naar mijn lichaam en dan zie ik wel…

5 maanden geleden

Ja ik vermoed idd vanwege de grootte van de baby… Wat absurd is he want vol ...
Voila. Gewoon de optie openhouden denk ik dan. Ik zeg nu ook al heel de tijd dat ik liefst zonder epidurale wil, maar misschien wil ik op het moment zelf wel heel graag een epidurale 😂 Zolang jij uiteindelijk maar degene bent die de keuze maakt!

5 maanden geleden

39w 1d ruim geschat 3,8kg Als ze deze week niet komt dan zal ik na 40 weken worden ingeleid, had dit liever niet maar met mijn klein geslacht en de zwaarte van de baby is het beter dat ik niet te veel over tijd ga zeiden ze mij. Had nog maar 1cm ontsluiting en ze was nog niet goed ingedaald…

5 maanden geleden

33w en 44cm 2,1 kg

5 maanden geleden

37+6 en 3222gram

5 maanden geleden

35w5d nu 3kilo300

5 maanden geleden

Reactie op ems1996

39w 1d ruim geschat 3,8kg Als ze deze week niet komt dan zal ik na 40 weke ...
Succes 🤞

5 maanden geleden

37w + 3d geschat op 52cm ( wat ik wel groot verschil vindt tegenover week ervoor 47cm 🫣😅) en 3150 gr

5 maanden geleden

37w+3d 50,5 cm en 3kg370

5 maanden geleden

Aaah super! Nog iemand met een groot geschatte baby! Maak je je zorgen? Spr ...
Hier ook grote baby en bijna 40 weken. Ze schatten zeker 4kg. Lig er toch ook wat van wakker…

5 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Hier ook grote baby en bijna 40 weken. Ze schatten zeker 4kg. Lig er toch o ...
Ja idem! 39w gepasseerd ondertss… Proberen loslaten en het op ons laten afkomen, meer kunnen we niet doen vrees ik… Eruit moet het toch he… We zijn er bijna! 💪🏻

5 maanden geleden

Ja idem! 39w gepasseerd ondertss… Proberen loslaten en het op ons laten afk ...
Ik moet aan de monitor overmorgen en krijg dan wel hopelijk een datum in te leiden. Laatste loodjes…