2 Reacties
één maand geleden
Ik doe ook nog steeds bekkenbodem! Inwendig. Ik ben eerst door een diep dal moeten gaan en ben nu terug aan het klimmen. Mijn bekkenbodem was veel te gespannen ; we hebben de spanning eraf gekregen (wat zorgde voor lekken - want zonder spanning was mijn bekkenbodem dus eigenlijk helemaal niet sterk) en van zodra die spanning begon te lossen, konden we werken aan de bekkenbodem zodat die sterker zou worden. Ondertussen geen “accidentjes” meer gehad, maar we zijn er nog niet. Hou vol lieve mama, van zodra je bekkenbodem in orde is, kun je ook gaan werken aan je mommy pouch, moest je die hebben. Mijn kine zegt dat dat heel vaak samenhangt! 😘 maar de buikspieren mogen nog niet opgetraind worden, zolang de bekkenbodem niet in orde is. Je bent zo goed bezig! Wees maar trots op jezelf! ❤️
één maand geleden
Reactie op SparklesandSmiles
Ik doe ook nog steeds bekkenbodem! Inwendig. Ik ben eerst door een diep dal ...
Super lief berichtje❤️ Bedankt hiervoor. Pff heel die bekkenbodemspieren zijn toch rare beestjes... Het voelt soms als een eenzame strijd met die inwendige oefeningen, zeker als ik die andere mama s in hun sporttenus in de wachtzaal zie. Stiekem jaloers... Maar we moeten elk onze weg volgen😥. Ik hoop gewoon dat ze "sterk" genoeg worden, zeker bij een tweede zwangerschap en later... Als ik die reclame zie van always van die oudere dames in hun yoga lessen, kriig er de schrik van😅