28 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Hier 39w+2 en nog geen enkel teken gehad dat er een bevalling zit aan te ko ...
Herkenbaar. Ik heb net hetzelfde idee :p
MOD
5 maanden geleden
Reactie op claartje96
Herkenbaar. Ik heb net hetzelfde idee :p
Gynaecoloog had zelf al gezegd om zondag (ben uitgerekend voor vrijdag) binnen te komen mocht er nog geen beweging zijn tegen dan. Volgens mij is ze er dus ook van overtuigd dat het niet spontaan op gang gaat komen 馃槀
5 maanden geleden
Reactie op MarieT
Hahaha geweldig 馃ぃ
Ik zag net je berichtje in de geboortetopic en was nieu ...
Ik wou zeer graag zonder epidurale bevallen. Wee毛n opvangen in bad. Bevallen in arbeidsbad. Uiteindelijk int weekend bevallen, niet met mijn gynaecoloog. Bad was niet gevuld dus kon mijn wee毛n niet opvangen. Waardoor ik uiteindelijk toch epidurale genomen heb, bevallen op arbeidstafel, geknipt. En 2x benauwd scenario door lage hartslag baby. Maar uiteindelijk alles oke en vergeet je alles wanneer je dat kleintje vasthebt 馃槉
5 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Ik wou zeer graag zonder epidurale bevallen. Wee毛n opvangen in bad. Bevalle ...
Oh zo jammer dat dat bad niet gevuld was! Was misschien anders gelopen als je daar wee毛n had kunnen opvangen, maar dat weet je natuurlijk ook niet zeker. Vind het jammer voor je dat je niet de bevalling had waar je van droomde, maar zoals je zegt: gelukkig zijn jullie helemaal ok茅 鉂わ笍 ik kan me voorstellen dat je alles vergeet wanneer je je kindje in je armen hebt 馃ス
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Hier 39w+2 en nog geen enkel teken gehad dat er een bevalling zit aan te ko ...
39+4 vandaag en ook nog geen enkel teken van een naderende bevalling. Geen harde buiken, krampen, vocht- of bloedverlies. Maar het kan echt wel snel gaan als ik dat hoor in mijn omgeving en hier zo lees.
Donderdag opnieuw naar de gynaecoloog als ik nog niet bevallen ben. Ben benieuwd 馃槉
MOD
5 maanden geleden
Reactie op El_Rem
39+4 vandaag en ook nog geen enkel teken van een naderende bevalling. Geen ...
Ja, klopt. Maar tot nu toe lijkt mijn zwangerschap heel hard op die van mijn moeder, en die is 2x 10 dagen overtijd gegaan 馃槄 Dat wil natuurlijk niets zeggen, maar ik heb toch het gevoel dat ik hier ook geen beweging mag verwachten 馃き
Ik moet morgen aan de monitor, en dan zondag binnenkomen als de bevalling niet spontaan op gang is gekomen tegen dan. Spannend 馃馃徎 Veel succes!