28 Reacties

5 maanden geleden

Vraag ik mij dus ook af. Maar denk dat sommige tekens vals alarm zijn :p zo had ik deze nacht 1 pijnlijke harde buik waarvan ik hem echt moest wegpuffen.. deze ochtend opgestaan en niets meer van symptomen :p

5 maanden geleden

Reactie op claartje96

Vraag ik mij dus ook af. Maar denk dat sommige tekens vals alarm zijn :p zo ...
Ik had dit dus ook tijdens het wandelen. Enkele pijnlijke harde buiken die ik moest wegblazen en dan die zeurende pijn in de onderbuik. Maar heb ook zo het gevoel dat inderdaad niets zal zijn 馃ぃ

5 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Ik had dit dus ook tijdens het wandelen. Enkele pijnlijke harde buiken die ...
Ja herkenbaar :p overmorgen mijn uitgerekende datum dus vraag mij echt waneer de baby gaat komen :D

5 maanden geleden

Ik werd midden in de nacht wakker met menstruatie-achtige krampen/buikpijn en bloedverlies/vruchtwater verlies als ik naar het toilet ging. Hierop heb ik contact opgenomen met de materniteit en zij lieten me onmiddellijk binnenkomen. Kort nadien ging mijn 'buikpijn' over in contracties om de 5minuten. :)

5 maanden geleden

Reactie op Kyma2015

Ik werd midden in de nacht wakker met menstruatie-achtige krampen/buikpijn ...
Is het dan snel gegaan? 馃槉 Ik denk dak mogelijks in de beginfase zit, geen idee eigelijk, maar dat het misschien inderdaad deze nacht ofso op gang zal komen. 脫f ik ben er gewoon teveel mee bezig 馃檲

5 maanden geleden

Hoi allemaal, ik wist het ook niet goed, maar bij mij was het zoals in de films: pats mijn water brak. En met pats bedoel ik ook echt dat ik een geluid hoorde zoals het knappen van een ballon en zo voelde het ook, gevolgd door heel veel water. Toen dacht ik: over 24uur is mijn zoontje er, maar het ging super snel en nog geen 6u later was hij er (1e kindje) 馃槉 Heel veel succes!

5 maanden geleden

Mijn buik rommelde de avond van tevoren al een beetje. Ik kon niet in slaap geraken. Om 2u braken mijn vliezen en kwamen de wee毛n regelmatig. Mijn gynaecoloog zei dat als je tijdens een wee niet kan praten, en het moet wegpuffen. Dat het 茅cht begonnen is. En effectief vanaf mijn vliezen gebroken waren moest ik mij telkens zo focussen dat ik mijn zin niet kon afmaken.

5 maanden geleden

Reactie op Sikka

Mijn buik rommelde de avond van tevoren al een beetje. Ik kon niet in slaap ...
Momenteel nog mijn strijk aan het doen die ik er gisteren al door wou 馃槄 Hier geen vliezen gebroken, maar moet inderdaad ook om de 5tal minuten focussen op men ademhaling bij de ' kramp' 馃槼 kan het momenteel echt vergelijken met mijn menstruatiekrampen toen ik een spiraal had. We zullen zien wat het nog geeft 馃檲

5 maanden geleden

Reactie op MaxiiMiiNii

Hoi allemaal, ik wist het ook niet goed, maar bij mij was het zoals in de f ...
Leuk om dergelijke verhalen ook te horen 馃檲 hier nog geen pats, maar de beginnende pijntjes vermoed ik. 馃榿

5 maanden geleden

Ik zit ook te wachten... Elke avond krampen (en inderdaad extreem na het wandelen!) maar niks dat doorzet 馃槥 gisteren op controle geweest en baarmoederhals verstreken en 3 cm ontsluiting maar verder gebeurt er hier niet veel...

5 maanden geleden

Hier ook aan het wachten, momenteel 39+1, heb vaak harde buiken en kan s avonds moeilijk slapen, maar dat heb ik allebei de hele zwangerschal al. 馃檲 Slijmprop verlies ik precies dagelijks een stukje van. Maar nog geen tekenen dat het elk moment kan gebeuren... 馃

MOD

5 maanden geleden

Idem hier, menstruatiekrampen, frequent harde buiken en maagdarmklachten. Gisteren controle gehad bij de gynaecoloog en nog niks ontsluiting ofzo 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Is het dan snel gegaan? 馃槉 Ik denk dak mogelijks in de beginfase zit, geen ...
Mijn totale arbeid (vanaf het wakker worden midden in de nacht tot de geboorte) duurde zo'n 19u :) Ik zou zeggen, laat het op je afkomen en als je echt twijfelt of de bevalling begint, kan je steeds contact opnemen met de materniteit en even met hen bespreken 鈽猴笍

5 maanden geleden

Hier 39w+2 en nog geen enkel teken gehad dat er een bevalling zit aan te komen. Ik denk dat het een inleiding zal worden bij mij 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Hier 39w+2 en nog geen enkel teken gehad dat er een bevalling zit aan te ko ...
Dat dacht ik ook maar was dus effectief zover 馃檲

5 maanden geleden

Uiteindelijk was het dan toch zover 馃檲

5 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Gelukkig strijk nog af gekregen 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Proficiat! 馃馃徎

5 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Gelukkig strijk nog af gekregen 馃槄
Ik ga stuk hahaha prioriteiten stellen. 馃槤

5 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Dat dacht ik ook maar was dus effectief zover 馃檲
Ik heb ook nog nooit harde buiken of krampen gehad, ook niets van vocht- of bloedverlies. Vraag me dus ook heel hard af hoe het allemaal voelt 馃槄