28 Reacties

3 maanden geleden

Vanaf 7 weken oud tussen 19-20 u naar bed en om 23 uur droomvoeding en dan slapen tot ‘s ochtends werkte voor ons het beste.

3 maanden geleden

Hier is ze nu 10 weken en ze gaat sinds een week om 20u30 naar bed. Krijgt tssn 22u en 23u een droomvoeding. Wordt dan Tussen 3u en 4u half wakker om te eten en slaapt dan tot 7u-7u30, uitzonderlijk slaapt ze tot 8u-8u30

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Hier is ze nu 10 weken en ze gaat sinds een week om 20u30 naar bed. Krijgt ...
Om hoe laat krijgt ze haar laatste flesje dan? Geef je die fles net voor het slapengaan?

3 maanden geleden

Reactie op IrisVan91

Om hoe laat krijgt ze haar laatste flesje dan? Geef je die fles net voor he ...
Ze krijgt borstvoeding rond 19u-19u30 (hangt ‘s avonds gemiddeld 20min aan). Rond 20u gaat ze in bad (zeker met de warme temperaturen van afgelopen dagen) na bad krijgt ze pamper aan, word ze ingesmeerd, pyjama aan, haartjes kammen, slaapzak aan en wordt ze bed gelegd en krijgt haar tutje. Wij blijven altijd in de buurt tot slaapt… we proberen zelf in slaap vallen (wat meestal lukt) soms is overprikkeld en helpen we ze.

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Ze krijgt borstvoeding rond 19u-19u30 (hangt ‘s avonds gemiddeld 20min aan) ...
Dankjewel voor de info. Ga ik ook eens proberen. Ik hield ze ook beneden tot 22u, dan een pyjama aan, flesje en in bed. Meestal was ze dan wel al overprikkeld door lang wakker te zijn.

3 maanden geleden

Ook al gedacht om bedtijd wat te vervroegen, we houden ons zoontje ook beneden tot zijn laatste flesje tussen 21u30-22u30.. zijn voorlaatste flesje drinkt hij meestal rond 18u, ik vind het wat vroeg om hem dan al in bed te stoppen, maar 20u wat raar om hem zonder melk in bed te steken.. hoe zouden we dit kunnen oplossen om een flesje voor bedtijd te hebben? Moeten we dan de tijden van alle flesjes aanpassen zodat het uitkomt met bedtijd of geven we hem nog een klein flesje voor bedtijd rond 20u en dan zien wanneer hij wakker wordt?

3 maanden geleden

Reactie op Eline156

Ook al gedacht om bedtijd wat te vervroegen, we houden ons zoontje ook bene ...
Je zou om 20u eventueel een kleiner flesje kunnen geven? En dan om 23u terug een volledig? Ik weet niet hoeveel hij nu drinkt?

3 maanden geleden

Reactie op Eline156

Ook al gedacht om bedtijd wat te vervroegen, we houden ons zoontje ook bene ...
Ik heb hetzelfde probleem, ik vroeg me ook af of ik ze gewoon zonder melk in bed kan steken tussen 2 flessen door. Ik denk dat ik dat gewoon eens ga proberen

3 maanden geleden

Hier zondag 11 weken. Sinds 2-tal weken om 20u30 badje, pyjama, flesje en dan tussen 21u30-22u in bed. Slaapt 5-6u30 per nacht dan. Wij slapen mee dus geen droomvoeding mee. Hebben jullie kindjes ook last van reflux want dan lijkt droomvoeding mij niet ideaal?

3 maanden geleden

Reactie op IrisVan91

Ik heb hetzelfde probleem, ik vroeg me ook af of ik ze gewoon zonder melk i ...
Moeilijk om die routine te vinden he 😅 ik vrees dat hij zonder melk mss te snel wakker zal zijn

3 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Hier zondag 11 weken. Sinds 2-tal weken om 20u30 badje, pyjama, flesje en d ...
Ons zoontje heeft wat verborgen reflux dus ik durf niet echt een droomvoeding geven uit schrik dat hij dan te veel zal teruggeven als hij niet wakker is om te drinken

3 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Hier zondag 11 weken. Sinds 2-tal weken om 20u30 badje, pyjama, flesje en d ...
Mijn dochter heeft vermoedelijk (ikke denk dat) reflux. Ze geeft overdag geregeld terug, snachts niet.

3 maanden geleden

Reactie op Eline156

Moeilijk om die routine te vinden he 😅 ik vrees dat hij zonder melk mss te ...
Ja heel moeilijk amai😅 ik ga het gewoon eens proberen en ziet hoe het gaat. Ik hoop dat ze zonder dat flesje ook in slaap valt uit zichzelf. Nu slaapt ze na haar fles van 22u al tot 6-7u, ik heb echt geluk.

3 maanden geleden

Reactie op IrisVan91

Ja heel moeilijk amai😅 ik ga het gewoon eens proberen en ziet hoe het gaat ...
Amai, zalig slapertje 🤩 hier laatste flesje rond 22u en de volgende tussen 3u-5u, maar hij slaapt meestal niet voor 23u-23u30 😬

3 maanden geleden

Wij zijn nu een week aan het proberen er ritme in te krijgen omdat ze vanaf 2 september naar de crèche gaat. Ze krijgt haar laatste fles om 18u30 en na wat geknuffel, leggen we haar in bed. Meestal vraagt ze nog een fles om 2u snachts, soms slaapt ze door tot +-6u. Hangt er vanaf hoeveel ze overdag heeft gedronken. Om 6u start hier de dag omdat we dan beide opstaan om te gaan werken. Tot nu toe lijkt dit voor ons te werken...

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Mijn dochter heeft vermoedelijk (ikke denk dat) reflux. Ze geeft overdag ge ...
Hier hetzelfdz... dus droomvoeding lijkt me niet ideaal dan..

3 maanden geleden

Reactie op Thatiana

Je zou om 20u eventueel een kleiner flesje kunnen geven? En dan om 23u teru ...
Hij drinkt 5x150ml met 5 schepjes per dag nu

3 maanden geleden

Reactie op Eline156

Hij drinkt 5x150ml met 5 schepjes per dag nu
Mss zijn flesje voor het slapen gaan (als je heb vroeger in bed steekt) 120ml of zelfs 90ml geven zodat hij kan overbruggen tot 22-23 (als jullie gaan slapen)

3 maanden geleden

Leggen jullie je kindje dan rond hun bedtijd in het wiegje terwijl jullie nog ergens anders zitten? Met de babyfoon dan? Zoon is net 12 weken en wij hebben hier ook nood aan een duidelijker ritme 😊

3 maanden geleden

Reactie op EliseMartha1993

Leggen jullie je kindje dan rond hun bedtijd in het wiegje terwijl jullie n ...
Wij leggen haar in haar bedje, blijven bij haar in de buurt tot ze slaapt en gaan dan naar beneden. De babyphone staat op haar gericht