10 Reacties

één jaar geleden

Thee of chocomelk drinken ? Investeren in thermo ondergoed en kousen. Vind je sowieso bij Damart, ik weet het is een merk populair bij oudere mensen, maar die hebben ook altijd koud en Damart speelt daar op in. De kousen en hemdjes van daar zijn echt wel warm. ik slaap tegenwoordig ook in een dikke pull. moet eens dringend investeren in winter pyjama’s

één jaar geleden

Oh ik wist niet dat dat een ding was! Ik heb sowieso 's winters wel sneller koud dat een ander. En altijd al last van zeer koude handen en voeten. Maar nu leek het echt alsof het 10 keer erger was geworden. Ik dacht altijd dat ik me dat inbeeldde, maar dat kan dus door de zwangerschap?? 😅😅 Welja, leuk om te weten 😁 Ik gebruik trouwens 's avonds graag mijn 'stoov' kussen (elektrisch verwarmd) of een kersenpitje. Door de dag gewoon veel extra laagjes..

één jaar geleden

Bij mij net omgekeerd. Ik heb het de hele tijd warm vant minste 🙈

één jaar geleden

Reactie op SnnVhn

Oh ik wist niet dat dat een ding was! Ik heb sowieso 's winters wel sneller ...
Opgelet met Stoov. Is infraroodwarmte en dit zou niet zo goed zijn voor de baby omdat dit het vruchtwater kan opwarmen. Ik schrok hier zelf ook van. Dit staat op de site van Stoov: "De Ploov van Stoov kan wel gebruikt worden tijdens je zwangerschap, maar het wordt afgeraden om het kussen rond de buik te gebruiken, omdat er dan een kans bestaat dat het daardoor rondom de buik wat warmer wordt."

één jaar geleden

Ik heb ook de hele dag koude handen... ik loop af en toe de trappen eens op en af en dan gaat het even beter... 😅

één jaar geleden

Reactie op SnnVhn

Oh ik wist niet dat dat een ding was! Ik heb sowieso 's winters wel sneller ...
Stoov heb ik ook maar gebruik je blijkbaar beter niet tijdens zwangerschap. Heb er met hen contact over gehad. ☹️

één jaar geleden

Hier ook zooo koud!! Gek he 😊

één jaar geleden

Reactie op Biatha

Thee of chocomelk drinken ? Investeren in thermo ondergoed en kousen. Vind ...
Ik heb ook de hemdjes en kousen van damart, heel tevreden over! Echt een aanrader😁

één jaar geleden

Reactie op IrisVan91

Ik heb ook de hemdjes en kousen van damart, heel tevreden over! Echt een aa ...
Collega’s van me kwamen met dezelfde tip 😊 denk dat ik me dat idd ga moeten aanschaffen want zat letterlijk vandaag met mijn jas op mijn bene op mijn werk zo koud had ik 🙈

één jaar geleden

Reactie op Silke321

Opgelet met Stoov. Is infraroodwarmte en dit zou niet zo goed zijn voor de ...
Ooh omg goed dat je 't zegt! Dankje! Ik lig er altijd tegen met m'n rug, maar dan toch maar oppassen! Amai!!