8 Reacties
9 maanden geleden
Ik ben 24+4 weken zwanger en heb ook hier last van en ook rechts onderaan mijn buik … een steek net of ik hard gelopen heb. De enige tip dat ik kan geven is rustig aan doen en naar je lichaam luisteren. Ik zou er ook op je werk over spreken dat je last hebt als je te lang moet staan. Als je zwanger bent hebt je rechten en een van die rechten zijn om aangepast werk te krijgen zodat het voor u aangenaam blijft. Zeker niet bang zijn om aan het alarmbel te trekken! Je moet aan jezelf en aan je baby’tje denken 😉🍀
9 maanden geleden
Reactie op StarAxelRainbow2324
Ik ben 24+4 weken zwanger en heb ook hier last van en ook rechts onderaan m ...
Oké, dan ga ik het er met mijn werkgever vandaag nog over hebben. Moet inderdaad meer luisteren naar mijn lichaam 🫣
9 maanden geleden
Reactie op Biatha
Ik ga meestal liggen als ik kan. Een warmte kussen zou ook kunnen helpen om ...
Oké, dan ga ik eens kijken voor een buikband
9 maanden geleden
Reactie op Stephanie_98
Oké, dan ga ik eens kijken voor een buikband
Ik had ook twee weken constant bandenpijn. De gynaecoloog heeft mij de buikband specifiek afgeraden. Dat kan enkel aan het einde van de zwangerschap omdat je spieren er slapper van worden en het dan zonder band nóg lastiger wordt. Verder geen tips gekregen helaas. 🍀
9 maanden geleden
Hangt dan denk ik weer van de Gynocoloog af die van mij zag er geen probleem mee. Ma wordt Idd afgeraden om deze constant te dragen ik doe deze ook uit wanneer ik rust. Ik doe deze enkel aan als ik iets ga doen. En doe ook enkel de onderste gordel aan. De tweede band zou pas voor later zijn.