10 Reacties

2 maanden geleden

Laat je weten hoe het gegaan is? 😁 Ik zou het ook graag willen proberen met mijn dochtertje, weet enkel nog niet waar (ik woon in Limburg).

2 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Laat je weten hoe het gegaan is? 😁 Ik zou het ook graag willen proberen m ...
Zal ik zeker doen maar ik heb gewoon de dichtstbijzijnde zwembad opgezocht op internet en dan gekeken bij zwemlessen daar staat vaak vanaf welke leeftijd het is hier was de dichtstbijzijnde vanaf 6 maanden en 1tje op een halfuurtje met de bus was vanaf 4 maanden dus heb voor die van 30min verder gekozen

2 maanden geleden

Ik ben met Miel voor 't eerst gaan waterwennen de week voor de herfstvakantie, morgen is lesje 2. Wat je opsomt ziet er al goed uit. Ik heb hem erna niet gewassen, gewoon ingesmeerd maar dat kan zeker. Ik vond het al pittig genoeg om ons alletwee droog en aangekleed te krijgen. 😂 Een tip: ik had twee handdoeken mee, één om hem in te wikkelen direct na het zwemmen, die wordt dus goed nat,, en dan doe ik zijn luier uit en rol ik hem in de andere, droge, handdoek. Die handdoek gebruik ik dan om hem volledig droog te krijgen en hierop een verse luier aan te doen, in te smeren...

2 maanden geleden

Reactie op ellie-v

Ik ben met Miel voor 't eerst gaan waterwennen de week voor de herfstvakant ...
Ja het zal nu ook waarschijnlijk watergewenning zijn maar vind babyzwemmen makkelijker om mijn verhaal te vertellen🙈 en een slimme dan misschien een badjasje voor vlak na het zwemmen en de handdoek voor af te drogen? En ja de shampoo+zeep zal ik misschien ook niet gebruiken maar die zitten standaard in de tas 🙈(zijn van die kleine test zakjes)

2 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Ja het zal nu ook waarschijnlijk watergewenning zijn maar vind babyzwemmen ...
Een badjasje kan ook 😊

2 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Laat je weten hoe het gegaan is? 😁 Ik zou het ook graag willen proberen m ...
Heyhey we zijn ondertussen alweer klaar met babyzwemmen het was 30 minuten voornamelijk met speeltjes in het water en een paar dingetjes om het kindje met water kennis te laten maken en ze vond het hier echt fantastisch ze is nu 4 maanden en was de hele tijd aan het lachen we waren met in totaal 6 kindjes van verschillende leeftijden en was echt aangepast voor alle leeftijden (tussen de 0 en de 2)

2 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Heyhey we zijn ondertussen alweer klaar met babyzwemmen het was 30 minuten ...
Zalig 😍

2 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Zalig 😍
Ja en we waren nog geen 2 minuten buiten en ze sliep al hier was het 15min in het "diepe" water (1,30 diep) en 15 minuten in het baby/peuterbadje omdat het water daar warmer was

2 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Ja en we waren nog geen 2 minuten buiten en ze sliep al hier was het 15min ...
Ja het is heel intensief voor baby's heb ik gelezen! Dan ga ik eens op zoek naar wat plekjes hier. Ben zelf geen goede zwemmer (1x bijna verdronken als kind tijdens zwemles met school en nadien niet meer durven zwemmen). Ik zou graag willen dat mijn dochtertje zo snel mogelijk kan zwemmen 😅

2 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Ja het is heel intensief voor baby's heb ik gelezen! Dan ga ik eens op zoek ...
Ohh ja snap ik bij sommige zwembaden heb je ook volwassen zwemmen misschien is dat een ideetje als je een oppas hebt voor de kleine dan is het ook gelijk een beetje mama-tijd voor jezelf 😉