6 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb de bed van Ikea gehaald, ben van plan om de malm laden kast ook vandaar te halen samen met een kleine kledingkast. Ik vind dat de baby ni veel nodig heeft om te beginnen. Maar ik weet natuurlijk ni wat voor een bed je wilt.

7 maanden geleden

Ben van plan een co-sleeper te nemen. Lijkt me handig naast mijn bed.

7 maanden geleden

Wij moeten nog verhuizen naar ons nieuwe huis, dus heb nog geen meubels gekocht. Maar ik ben eigenlijk sowieso van plan om die tweedehands te kopen. 😊

7 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Wij moeten nog verhuizen naar ons nieuwe huis, dus heb nog geen meubels gek ...
Ah ja das ook nog is een plan.

7 maanden geleden

Wij hebben onze meubels online besteld bij dreambaby. Wij wilde graag een neutrale witte set vandaar onze voorkeur naar dreambaby. Ook omdat een set voordeliger was tegenover het aankopen van de stuks apart. Er ging toen een korting af van 10% met de xtra kaart, maar nu ze zijn overgenomen weet ik niet of dit nog van toepassing is... We gaan ook nog een co sleeper aankopen via ons ziekenfonds zodat de baby de eerste maanden bij ons op de kamer kan slapen.

7 maanden geleden

Meubels komen bij ons van babydump (was een grote korting in de solden). Decoratie stukjes zoals bvb een kapstokje voor aan de muur komt van H&M online, muurstickers komen van Shein, plankjes van Ikea. De klamboe voor boven het bedje is van Jollein en komt van Dreambaby (waar ook onze lijst ligt).