31 Reacties

MOD

10 maanden geleden

Wij zijn in januari een paar dagen naar Keulen gegaan, wou niet te ver weg en niet te lang gezien ik snel vermoeid ben 😅

10 maanden geleden

Wij gaan nog een klein weekje naar Gran Canaria als ik 29w ben. Voor de zekerheid wel annulatie- en reisverzekering genomen. Je weet maar nooit. Ik vind het héél spannend. Maar we wilden nog een laatste keer met z'n tweetjes op reis, ontspannen en genieten.

10 maanden geleden

Wij gingen enkele weken geleden naar Oostenrijk, ik was toen 17w. We hebben het bewust erg rustig gehouden (geen te verre wandelingen, niet skiën, uitstapjes met de auto...). Ik vond de rit naar daar best al vermoeiend 🙈😂 Nu gaan we binnenkort nog een paar daagjes naar zee onder ons tweetjes.

10 maanden geleden

Reactie op NDL

Wij zijn in januari een paar dagen naar Keulen gegaan, wou niet te ver weg ...
Keulen is ook een leuke stad! En het hoeft niet ver te zijn, zolang je maar bij elkaar bent 😁

10 maanden geleden

Reactie op vdlellen

Wij gaan nog een klein weekje naar Gran Canaria als ik 29w ben. Voor de zek ...
Oooh, klinkt leuk! Geniet ervan ❤️

10 maanden geleden

Reactie op Tinee

Wij gingen enkele weken geleden naar Oostenrijk, ik was toen 17w. We hebben ...
Oostenrijk is ook heel mooi! Naar waar ben je geweest? Een stad of meer in het groen getrokken? Mijn lief heeft meer problemen met wandelen dan ik, dus alleen al om die reden doen wij niet echt iets actiefs samen 😂

10 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Oostenrijk is ook heel mooi! Naar waar ben je geweest? Een stad of meer in ...
In de streek rond Tirol, de naam ontglipt me even. Mijn vriend zijn overleden oma is daar enkele jaren geleden uitgestrooid en we wilden graag nu nog een bezoekje brengen omdat het er met de baby er de eerstkomende tijd toch niet meer van zou komen 😊

10 maanden geleden

Reactie op Tinee

In de streek rond Tirol, de naam ontglipt me even. Mijn vriend zijn overled ...
Dus vooral in het groen (of ja, wit) 😜

10 maanden geleden

Reactie op Tinee

In de streek rond Tirol, de naam ontglipt me even. Mijn vriend zijn overled ...
Oh wat mooi, dat geeft het nog een extra betekenis ❤️

10 maanden geleden

Wij hebben lang samengewoond in Engeland dus wouden graag nog even naar daar. Met mijn man zijn werk is het echter pas mogelijk wanneer ik de 32 weken voorbij ben en daar voel ik me niet prettig bij. We gaan dus waarschijnlijk naar een cosy cabin ergens in een bos hier in België. Gewoon even echt afgesloten van alles en iedereen met zn 2tjes ☺️

10 maanden geleden

Wij gaan nog een weekje naar Bologna begin april. Ik ben dan 28 weken. Appartement geboekt met gratis annuleren. Dus als we niet kunnen gaan zijn we enkel de vlucht kwijt. Gewoon wat rondwandelen, pizza, pasta eten en helaas geen wijn drinken voor mij 😅 en dan maken we nog uitstapjes met de trein naar Firenze en Modena. Kijk er erg naar uit!

10 maanden geleden

Reactie op El_Rem

Wij gaan nog een weekje naar Bologna begin april. Ik ben dan 28 weken. Appa ...
Ohhh Firenze, onse favoriete stad van onze huwelijksreis. Geniet ervan!!

10 maanden geleden

Wij zijn een weekje naar center parcs gegaan in parijs. En dan een dagje naar disneyland ( je kan daar een voorrangsarmbandje krijgen waardoor je bij attracties, meet en greets, musicals allemaal voorrang krijgt super leuk) en we zijn dan ook naar de stad zelf geweest en wat ontspannen int park.

9 maanden geleden

Reactie op panneke96

Wij hebben lang samengewoond in Engeland dus wouden graag nog even naar daa ...
Snap ik! Zat een beetje met hetzelfde probleem. 9-12 mei had ik nog een tripje gepland met mijn mama en zus. We zouden naar Bristol & Bath gaan. Maar toen bleek dat ik zwanger was en met 34 weken nog een hele dag op de trein gaan zitten had ik ook geen zin in 😅 We hebben dus uiteindelijk een huisje geboekt in de Ardennen.

9 maanden geleden

Reactie op El_Rem

Wij gaan nog een weekje naar Bologna begin april. Ik ben dan 28 weken. Appa ...
Ooh, klinkt ook heel leuk! Veel plezier 🙌

9 maanden geleden

Reactie op LynnRmrs

Wij zijn een weekje naar center parcs gegaan in parijs. En dan een dagje na ...
Klinkt ook gezellig! Moest je dan niet veel attracties overslaan? Ik ga supergraag naar Disneyland, maar al mijn favoriete attracties zijn net de achtbanen (en die sla je waarschijnlijk beter over neem ik aan? 😅). Naar de shows gaan wij eigenlijk nooit kijken 🙈

9 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Klinkt ook gezellig! Moest je dan niet veel attracties overslaan? Ik ga su ...
jaa, in de app van disney kan je speciaal bij de filters aanduiden voor zwangeren. zijn niet heel veel attracties maar is wel leuk voor de sfeer. Shows zijn zeker de moeite, zeker die nu speelt van pixar🤭 en je krijgt gewoon bij alles voorrang, zelfs in de restaurants en winkels bij de rijen.

9 maanden geleden

Wij zijn naar Italië gegaan toen ik bijna 21weken zwanger was. Mijn partner is een Italiaan, dus het was een familiebezoek, we zijn zijn zus persoonlijk gaan vragen om meter te worden. Samen gaan eten en gaan logeren bij zijn moeder thuis. Ook tijd gemaakt om onder ons 2 te gaan eten. We hebben er van genoten, het mocht alleen nog wat langer duren.

9 maanden geleden

Reactie op debbieO88

Wij zijn naar Italië gegaan toen ik bijna 21weken zwanger was. Mijn partner ...
Ooh, da's wel leuk! Wij hebben geen familie op exotische plaatsen jammer genoeg 😅

9 maanden geleden

Wij gaan voor 5 dagen naar Italië met de familie van mijn man. Ik ben dan 25 weken. Ik wou niet veel later gaan, omdat sommige vliegtuigmaatschappijen je iets laten ondertekenen vanaf 28 weken dat de risico’s voor jou zijn. En op 25 weken hoop ik nog redelijk mobiel te zijn we zullen zien (nu 20 weken en voel me nog goed.)