41 Reacties

5 maanden geleden

Dit is hoe onze babykamer uiteindelijk ingericht is. Ververscommode,kledijkast,bedje hoogstnodig. Om aan te kleden hebben wij als extra stoel,mandjes en babygym geplaatst 馃槉

5 maanden geleden

馃槉

5 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Dit is hoe onze babykamer uiteindelijk ingericht is. Ververscommode,kledijk ...
Ik wil ook nog een fijne stoel, maar we gaan eerst co-sleepen (als het bevalt), dus ik heb nog even tijd denk ik om een te zoeken. Hebben jullie een specifiek merk?

5 maanden geleden

Nog wat werk aan. Ik wil nog een mooie rotan lamp hangen, de zwarte knopjes van kast vervangen, 3 dieren muurposters.. door co sleepen ook nog wel even tijd 馃檲

5 maanden geleden

Deze stoel vind ik superfijn zitten. Kwam ik tegen op de facebook pagina van mama鈥檚 2024 en hij is prijs kwaliteit voor zover ik nu weet wel echt top

5 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ik wil ook nog een fijne stoel, maar we gaan eerst co-sleepen (als het beva ...
Mijn vriend heeft deze als verrassing gekocht in de Crack (Ieper). Hij heeft veel mee van de Maustin stoel, maar koste minder 馃檲 ik denk rond de 230 euro

5 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Nog wat werk aan. Ik wil nog een mooie rotan lamp hangen, de zwarte knopjes ...
Schoonmama is ook nog bezig met muurschilderijen ( 3 diertjes) 馃榿

5 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Schoonmama is ook nog bezig met muurschilderijen ( 3 diertjes) 馃榿
Oh zo leuk en origineel zelfgeschilderd! Ik heb bij temu stickers besteld en posters.馃檲

5 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Oh zo leuk en origineel zelfgeschilderd! Ik heb bij temu stickers besteld e ...
Ze gaat voor zoiets 馃榿 benieuwd! Ik ging inderdaad ook gewoon bestellen, maar ze wou graag muurschilderij maken. Maar doordat we iets te traag renoveerden, stelde ik voor dat ze gewoon schilderde op doek馃き Ik stuur nog het uiteindelijke resultaat 馃榿

5 maanden geleden

Oh dat zijn dus exact dezelfde als ik heb 馃榾 ik moet alleen nog mooie kaders kopen. Ik ben benieuwd naar het geschilderde resultaat!

5 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Deze stoel vind ik superfijn zitten. Kwam ik tegen op de facebook pagina va ...
Ook een mooie stoel qua uiterlijk! Weet je toevallig merk & model?

5 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ook een mooie stoel qua uiterlijk! Weet je toevallig merk & model?
Merel Deridder Bekijk Schommelstoel Mama - Beige stof - Hout en staal op: https://www.bol.com/nl/p/schommelstoel-mama-beige-stof-hout-en-staal/9300000002850464?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Je hebt er ook nog varianten op denk ik en andere kleuren

5 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Merel Deridder Bekijk Schommelstoel Mama - Beige stof - Hout en staal op: h ...
Oei heb heel de tekst gekopieerd vanwaar ik de inspiratie heb gehaald 馃檲 was van deze kamerfoto. De opbergdoos/poef ben ik ook gaan halen bij action. Vond ik ook heel leuk. Je hebt die ook in een kleinere vierkant

5 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Oei heb heel de tekst gekopieerd vanwaar ik de inspiratie heb gehaald 馃檲 wa ...
Oeh, ook heel leuk ja! Wij moeten sowieso nog eens langs IKEA, maar ik ga denk ik ook eens een rondje doen bij Kwantum, Action en Wibra 馃榿

5 maanden geleden

Dit is ons kamertje, wij leven in een huurhuis dus 100% ons eigen ding konden we niet doen. Maar wel tevreden van! 馃グ

5 maanden geleden

Reactie op ems1996

Dit is ons kamertje, wij leven in een huurhuis dus 100% ons eigen ding kond ...
Oh, wel een heel leuk kamertje hoor!

5 maanden geleden

Mooie kinderkamers馃槏馃槏馃槏. Hier op dit moment geen kinderkamer. We gaan werken met co sleeper en dan moeten wij verhuizen om te verbouwen, dus een mooie babykamer heeft op dit moment niet zo veel zin bij ons. Alles staat in onze kamer nu

5 maanden geleden

Reactie op prien

Mooie kinderkamers馃槏馃槏馃槏. Hier op dit moment geen kinderkamer. We gaan werk ...
Wij zitten midden in onze verhuis, de babykamer en de logeerkamer zijn de enige dingen die we al hebben verhuisd/klaargemaakt. Al de rest gebruiken we nog thuis 馃槄 We hebben ook een co-sleeper, maar ons bed staat nog in ons oude huis (waar we nu dus nog wonen), dus die konden we nog niet opzetten 馃き Maar nu heb ik tenminste een kast en kan ik beginnen met de babykleren wassen en bijkopen wat nog ontbreekt, en de andere spulletjes opruimen want ze beginnen heel onze woonkamer in te palmen 馃檲

MOD

5 maanden geleden

Hier momenteel nog geen volledig ingerichte kamer omdat de baby eerst bij ons in de kamer gaat liggen. Maar we hebben wel al een muurschildering laten maken vorige week 馃グ

5 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Wij zitten midden in onze verhuis, de babykamer en de logeerkamer zijn de e ...
Bij jullie is het interessanter 馃槄ik heb mij al druk gemaakt hoe verhuizen naar een andere woning gaat zijn, met een baby 馃檲en dan na 1.5-2 jaar terug naar de woning ( we doen volledige renovatie)