41 Reacties
5 maanden geleden
Nog wat werk aan. Ik wil nog een mooie rotan lamp hangen, de zwarte knopjes van kast vervangen, 3 dieren muurposters.. door co sleepen ook nog wel even tijd 馃檲
5 maanden geleden
Deze stoel vind ik superfijn zitten. Kwam ik tegen op de facebook pagina van mama鈥檚 2024 en hij is prijs kwaliteit voor zover ik nu weet wel echt top
5 maanden geleden
Reactie op Tanya1998
Schoonmama is ook nog bezig met muurschilderijen ( 3 diertjes) 馃榿
Oh zo leuk en origineel zelfgeschilderd! Ik heb bij temu stickers besteld en posters.馃檲
5 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Oh zo leuk en origineel zelfgeschilderd! Ik heb bij temu stickers besteld e ...
Ze gaat voor zoiets 馃榿 benieuwd! Ik ging inderdaad ook gewoon bestellen, maar ze wou graag muurschilderij maken. Maar doordat we iets te traag renoveerden, stelde ik voor dat ze gewoon schilderde op doek馃き Ik stuur nog het uiteindelijke resultaat 馃榿
5 maanden geleden
Oh dat zijn dus exact dezelfde als ik heb 馃榾 ik moet alleen nog mooie kaders kopen. Ik ben benieuwd naar het geschilderde resultaat!
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ook een mooie stoel qua uiterlijk! Weet je toevallig merk & model?
Merel Deridder Bekijk Schommelstoel Mama - Beige stof - Hout en staal op: https://www.bol.com/nl/p/schommelstoel-mama-beige-stof-hout-en-staal/9300000002850464?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Je hebt er ook nog varianten op denk ik en andere kleuren
5 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Merel Deridder Bekijk Schommelstoel Mama - Beige stof - Hout en staal op: h ...
Oei heb heel de tekst gekopieerd vanwaar ik de inspiratie heb gehaald 馃檲 was van deze kamerfoto. De opbergdoos/poef ben ik ook gaan halen bij action. Vond ik ook heel leuk. Je hebt die ook in een kleinere vierkant
MOD
5 maanden geleden
Reactie op prien
Mooie kinderkamers馃槏馃槏馃槏. Hier op dit moment geen kinderkamer. We gaan werk ...
Wij zitten midden in onze verhuis, de babykamer en de logeerkamer zijn de enige dingen die we al hebben verhuisd/klaargemaakt. Al de rest gebruiken we nog thuis 馃槄 We hebben ook een co-sleeper, maar ons bed staat nog in ons oude huis (waar we nu dus nog wonen), dus die konden we nog niet opzetten 馃き
Maar nu heb ik tenminste een kast en kan ik beginnen met de babykleren wassen en bijkopen wat nog ontbreekt, en de andere spulletjes opruimen want ze beginnen heel onze woonkamer in te palmen 馃檲
5 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Wij zitten midden in onze verhuis, de babykamer en de logeerkamer zijn de e ...
Bij jullie is het interessanter 馃槄ik heb mij al druk gemaakt hoe verhuizen naar een andere woning gaat zijn, met een baby 馃檲en dan na 1.5-2 jaar terug naar de woning ( we doen volledige renovatie)