10 Reacties
10 maanden geleden
Ja! Toen mijn zus zwanger was ook in de winkel langs geweest. Nu ook recent ook al wat spulletjes besteld. Maar grote dingen gaan we vooral tweedehands kopen en we gaan geen geboortelijst aanleggen :-)
Ik heb ook een goede ervaring met de online klantenservice. Ik bestelde 2 waskussens en bij het openen van de doos heb ik per ongeluk door een kussen gesneden. Een mailtje gestuurd en 2 dagen later kreeg ik al een nieuwe van hen 😊
10 maanden geleden
Reactie op Tinee
Ja! Toen mijn zus zwanger was ook in de winkel langs geweest. Nu ook recent ...
De spulletjes die je kocht, kan je misschien op een lijstje zetten zoals “Pakske”. Mensen kopen sws iets, en als je geen lijstje hebt, ga je wellicht allemaal spullen krijgen die je niet wil, niet mooi vindt, nutteloos vindt of gewoon al hebt… Tis maar een tip, want wij hebben ook onze eigen pakskeslijst omdat we doorheen de maanden al heel wat hadden aangekocht (nieuw en tweedehands) in grote kortingen!
10 maanden geleden
Blijkbaar geen goede winkel om de geboortelijst te leggen. Gingen het eerst ook doen. Maar horen nu veel negatieve ervaringen. Zo kopen mensen iets van de lijst en krijg je het pas 11 weken later, wat voor sommige zaken gewoon te laat is. Ook zou de site heel onhandig werken.