7 Reacties

12 dagen geleden

Kind en gezin zegt als ze tussen de 500 en 750 melk zit per dag is het goed. Mijn kindje doet exact hetzelfde is ook 5 maanden

12 dagen geleden

Hallo mijn dochter van 5 maanden drinkt nog 2 papflessen van 210ml en groentenpap en fruitpap en kind en gezin vond het goed zo ze komt ook goed bij

12 dagen geleden

Als ze bijkomt en groeit, zou ik me niet te veel zorgen maken 😊 Ik geef borstvoeding dus ik heb totaal geen idee hoeveel mijn dochter drinkt 😅

12 dagen geleden

Hier drinkt onze dochter toch al een maand maar 2x pap van 210+7 schepjes =240 ml. Dit was goed volgend de vroedvrouw en kinderarts. Ze komt goed bij dus was allemaal okee

12 dagen geleden

Ons zoontje wil ook amper zijn melk nog… is goed ziek nu (gisteren 40 graden koorts). Vanmiddag zijn patatjes wel opgegeten… toch maak ik me zorgen of hij genoeg vocht binnenkrijgt😫 wel nog steeds goede plaspampers…

11 dagen geleden

Idem de zelfde probleem hij dronk al moelijk melk nu met fruit en groente ben begonen nu drinkt hij bijna amper melk .. en ook vooral hij komt niet meer veel in gewicht per week 60 gram of 50 gram egt stres fase hier bij mij

11 dagen geleden

Reactie op Burcin Güven

Idem de zelfde probleem hij dronk al moelijk melk nu met fruit en groente b ...
Echt frustrerend he 😣 heb ook al vanalles geprobeerd