12 Reacties

4 maanden geleden

Ik volg even mee 馃槍

4 maanden geleden

Ik wieg hem even voor ik hem neerleg en hou een hand op hem , leg white noise aan en heb een tuutje klaarliggen +druppeltjes van mama natura tegen de krampjes.

4 maanden geleden

Ik volg ook mee, zelfde verhaal hier 馃槵

4 maanden geleden

Pamper verversen voor de eerste borst? Of gewoon niet verversen? Ik doe die nu nog maar 1x in de nacht, in bed, als hij nog half slaapt. Na de tweede borst wat langer wachten tot hij/zij in een diepe slaap is.

4 maanden geleden

Reactie op Sikka

Pamper verversen voor de eerste borst? Of gewoon niet verversen? Ik doe die ...
Verversen voor de voeding is inderdaad de tactiek voor deze nacht 馃Maar niet verversen is zelfs niet in mij opgekomen. Kan dat? 馃槄 Krijgen ze daar geen last van? White noise gebruiken we al. Tutje wil hij voorlopig niet. Misschien nog een ander merk proberen.

4 maanden geleden

Reactie op El_Rem

Verversen voor de voeding is inderdaad de tactiek voor deze nacht 馃Maar ni ...
Jot, dat kan zeker! Oke als er kaka in zit zou ik zeker wel verversen maar voor een plaspamper is dat niet perse nodig. Als de pamper het trekt natuurlijk! Hier moeten we echt 1x per nacht doen omdat zijn pamper overvol zit.

4 maanden geleden

Ik ververs hem de laatste keer rond 12 uur, doe zijn inbakerslaapzak aan en geef BV. Hij drinkt zichzelf in slaap en slaapt dan tot 7u in de cosleeper. Wij verversen hem dus niet snachs!

4 maanden geleden

Wij verversen ook niet meer 鈥榮 nachts, dan was hij wakker voor zo鈥檔 anderhalf uur 馃お zolang het alleen pipi is, is dat wel oke 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op LNK97

Ik ververs hem de laatste keer rond 12 uur, doe zijn inbakerslaapzak aan en ...
Hoe zetten jullie hem in de cosleeper zonder dat hij wakker komt en huilt?

茅茅n maand geleden

Ik ververs ook niet 's nachts! En wegleggen is beter gaan lukken toen ik haar eerst op haar zij legde, mijn handen op haar hield en dan pas naar haar rug rolde.. Ook zorgen dat haar voeten/benen/poep de matras eerst aanraken, v贸贸r haar armpjes en hoofd

茅茅n maand geleden

Idem.. een maatje groter van pamper snachts en wij verversen ook pas smorgens. Nog nooit een accidentje meegemaakt. Hij valt tijdens drinken nadien gewoon weer in slaap en zo verleg ik hem ook op zijn zij en dan naar zijn rug.