33 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op ems1996

Livia is bijna 15 weken oud en start morgen om te wennen bij de crèche. De ...
Schatje 🥰

2 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Schatje 🥰
Dankjewel! 😘

2 maanden geleden

Onze Morris werd zondag 13 weekjes. Eerste 2 weken dacht ik wat een droomkind, beginnen we aan nr 2? Toen begon het... Helse krampjes, relfux en de slapeloze nachtjes. Nu week 9 beterde dit gelukkig wel en werd het (soms) terug wat genieten. Nu hebben we een zoontje die graag alles gezien heeft en overdag ongelofelijk had vecht tegen zijn slaap. 'S nachts slaapt hij 1x een blok van 5uur, soms minder. Nachten worden ook wat zwaarder voor mij. Al enkele huilbuien gehad hier. 🤣 Vraag me af hoe ze het in de crèche gaan aanpakken gezien hij alleen (nog) niet in slaap kan vallen. Geeft me wel wat angst... 7/10 eerste wendagje. 14/10 start opvang. 🤞

2 maanden geleden

Nona is van gisteren 14weken oud. Ze sliep al snel heel goed door wat voor mij natuurlijk ook wonderen deed, die goede nachtrust. De nachten dat ze minder dan 8u aan een stuk slaapt zijn uitzonderlijk.. hopelijk blijft dat zo 🙏🏼🙏🏼 Dutjes overdag zijn wel wat moeilijker ( eerder korte slaapjes) maar ze doet het door de dag voor de rest goed dus ik maak me niet te veel zorgen. Ze maakt wel heel slecht stoelgang wat dan weer krampjes te weeg brengt. En we merken ook dat ze er echt last van heeft 😔 Maar we mogen dus zeker niet klagen. Ik ben zelf ook terug aan het sporten en dat doet me ook deugd ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Onze Morris werd zondag 13 weekjes. Eerste 2 weken dacht ik wat een droomki ...
Ik denk dat onze zoontjes soulmates zijn. Exact dezelfde ervaring met ons kindje. Warre is nu 11 weken. 😉 Succes, mama! Hier zijn al minstens even veel traantjes bij mij gevloeid als bij hem. Gelukkig maken de glimlachjes het allemaal waard.

2 maanden geleden

Reactie op EDEP

Ik denk dat onze zoontjes soulmates zijn. Exact dezelfde ervaring met ons k ...
Je vraagt je soms toch wel af waar het verkeerd gelopen is 🙈 Heb me lang afgevraagd of het aan mij lag doordat ik extra actief was tijdens de zwangerschap ( wegens angst om te veel bij te komen) 😅. K'hou me eraan vast dat het hopelijk binnen een maand of 9 zeker beter is 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Onze Morris werd zondag 13 weekjes. Eerste 2 weken dacht ik wat een droomki ...
Exact hetzelfde hier met ons zoontje 🙂. Week 3 tem week 10 was hel door heftige reflux, spruw, immense krampen. Hij is morgen 12 weken en een ander kindje nu🙂. Drinkt wel nog veel overdag en snachts dus mijn vermoeidheid mindert er voorlopig nog niet op… ik vertrouw erop dat het zal beteren 🙏

2 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Je vraagt je soms toch wel af waar het verkeerd gelopen is 🙈 Heb me lang a ...
Ik heb dat ook gedacht. Ik heb een nieuwe functie op het werk aangenomen toen ik 8 weken zwanger was en dat was best heftig. Ook 2 dierbaren verloren dus ik ben bang dat het door de stress tijdens de zwangerschap kan komen. Maar mijn schoonmoeder zei dat mijn vriend ook zo'n babytje was en dat het beterde toen hij leerde kruipen. Ik wacht dus hoopvol af. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op EDEP

Ik heb dat ook gedacht. Ik heb een nieuwe functie op het werk aangenomen to ...
Ik hoop mee dat het hier ook zal beteren 🙈

2 maanden geleden

Nathan 12 weken oud. Avond ritueel gaat vlot slaapt dan zelf in en Slaapt ondertussen zo’n 8 uur door s’nachts. Overdag is slapen dan weer moeilijker als in hem niet in de draagzak steek dan zijn het maar dutjes van 20 min + een gevecht tegen zijn slaap. In de draagzak slaap hij overdag redelijk snel en lang. Krampenpiek lijkt door, wel terug iets meer last van zijn verborgen reflux hebben gisteren de dokter gebeld om de dosis te verhogen. Is nu veel rustiger dan in het begin. Lacht ook veel meer, wordt graag geëntertaind, ligt het liefst in iemand zijn arm of kijkt graag over de schouderallerliefste mama of papa en anders een van de oma’s en opa’s.

2 maanden geleden

Reactie op Biatha

Nathan 12 weken oud. Avond ritueel gaat vlot slaapt dan zelf in en Slaapt o ...
Kan zich nu goed opdrukken. Heeft alleen niet door dat hij zijn hoofd kan rusten op de mat😅 tummy time is werken raakt gefrustreerd als hij moe wordt. Kan sinds kort handjes in de mond steken en slaat de armpjes gericht nr de beestjes op zijn babygym. En sinds vorige week ontdekt dat hij al een tand aan het groeien is. Vandaar de vele speeksel belletjes zabbert nu ook veel meer. Geluid maken en met stem oefenen doet hij ook al regelmatig. Gaat in november 3/week nr de crèche, maar voorlopig oefenen we nog bij de oma’s.

2 maanden geleden

Ons meisje is vandaag 14 weken. Slapen begint een beetje te beteren, eindelijk 😅 we hebben nu een ritueeltje 's avonds en ik merk dat dit enorm helpt! Ze is een enorm mama's kindje, wat mijn partner een beetje moeilijk vindt natuurlijk want ze wil enkel bij mij zijn. Maar daar werken we aan 😅 elke dag sta ik versteld dat we dit kleine mensje gemaakt hebben. Ik wist niet dat ik zoveel van iemand kon houden als van haar 🥰