6 Reacties

6 maanden geleden

Ze zal misschien al ingedaald zijn? Onze meid ligt al bijna de hele zwangerschap in hoofdligging. Ik ervaar niet echt druk, maar wanneer ze de hik heeft of met haar handen beweegt voel ik het wel heel erg aan mijn schaambeen. De eerste keer dat ik dit voelde, voelde het voor mij ook alsof ze er al ging uitkomen 😅

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ze zal misschien al ingedaald zijn? Onze meid ligt al bijna de hele zwanger ...
Haha hier hetzelfde, als je auto rijdt dan is dit zo’n vervelend gevoel. Precies alsof ze kietelen in je vagina, maar dan echt wel super vreemd gevoel. Ik ben nu net geen 37 weken en ze was nog niet volledig ingedaald, maar toch ervaar ik inderdaad wel dat ze precies al erg laag zit met haar hoofdje. ☺️🙈

6 maanden geleden

Ja ik heb dat gevoel ook, ondertussen 36+2 en nog alles potdicht 😅

6 maanden geleden

Reactie op ems1996

Haha hier hetzelfde, als je auto rijdt dan is dit zo’n vervelend gevoel. Pr ...
Ja, bij mij is de baby ook nog niet ingedaald, maar gewoon omdat ze met haar hoofd daar ligt voelt het inderdaad wel gek soms 😅

6 maanden geleden

Reactie op ems1996

Haha hier hetzelfde, als je auto rijdt dan is dit zo’n vervelend gevoel. Pr ...
Jaaaa ik ervaar het ook als ‘kietelen aan je vagina’ vre-se-lijk gevoel is het. 😖

6 maanden geleden

Haha ik voel die van ons ook echt heel laag aan mijn venusheuvel dat ik soms denk van hij gaat eruitkomen maar blijkbaar zit die toch nog hoog en is alles nog potdicht. Ik ben 37 weken nu 😁