Mijn baby van 3 maanden huilt na het eten van de papfles moet ik dan meer melk geven heeft ze dan nog honger ze krijgt 150ml met 5 schepjes poeder. Zijn er nog die dit probleem hebben
Dat kan ofwel 1. Boertje zijn 2. Vastzittend Protje zijn 3. Onverzadigd zijn. Het laatste kan je testen door nog even de lege fles te laten voelen. Als hij dan nog zuigt dan zou ik nog 30ml bijmaken
Onze zoon is 3 maanden en krijgt ook 150 ml ( 5 schepjes) maar heb ook al eens 30 bij gegeven als hij onverzadigd lijkt. Is natuurlijk niet bij elke fles.
Ze krijgt om 7uur papfles 12 uur groentenpap om 16uur Fruitpap om 19 uur ee ...
Ah oei ik kan niet vergelijken want wij zitten nog lang niet in de groentepap of fruitpapfase... Dus kweet niet of extra dan aangewezen is. Ben je niet al vroeg bezig met groente en fruitpap? Ze raden aan vanaf 4 maanden
Mijn dochtertje krijgt ook groentenpap is nu ook 12wkn.ik had ook dat ze iedere keer weende tijdens de fles en zeer onrustig.ik ben overgeschakeld naar AR melk en nu veel beter
Was geen kritiek hoor😅. Is bij mij mijn eerste kindje en volg de richtlijnen vn kind en gezin als guideline. Goed als dit voor jullie kinderen wel al vroeger lukt met groentepap 👍