16 Reacties

3 maanden geleden

Hier sinds 2 weekjes ook soms groene ontlasting. De vroedvrouw dacht een virusje maar ondertussen nog altijd wel. We hebben wel ook andere melk sindsdien maar niks aan de hand. Denk dat er geen reden tot paniek is zolang ze zich goed voelen 😊

3 maanden geleden

Reactie op marij22

Hier sinds 2 weekjes ook soms groene ontlasting. De vroedvrouw dacht een vi ...
Ok, dankjewel

3 maanden geleden

Geef je borstvoeding? Dit kan te maken hebben met wat je hebt gegeten (veel ijzer) of als je te vaak wisselt van borst en je baby dus te veel voormelk drinkt en te weinig achtermelk. Ons dochtertje heeft ook een aantal weken geregeld groene kaka gehad, maar kon geen kwaad. Groene kaka is ook een symptoom van koemelkallergie.

3 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Geef je borstvoeding? Dit kan te maken hebben met wat je hebt gegeten (veel ...
Nee, ik geef kunstvoeding, een koemelkallergie is uitgesloten want hij komt aan. Maar mssn is het toch eens tijd om naar een pediater te gaan.

3 maanden geleden

Reactie op Isaura Braekevelt

Nee, ik geef kunstvoeding, een koemelkallergie is uitgesloten want hij komt ...
Als hij nergens anders last van heeft is het waarschijnlijk niets, maar je kan het altijd eens navragen bij de vroedvrouw en/of K&G om zeker te zijn 😊

3 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Als hij nergens anders last van heeft is het waarschijnlijk niets, maar je ...
Zal ik doen

3 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft al een paar weken groene ontlasting (ook kv) en de vroedvrouw zei dat ik me geen zorgen moest maken, is compleet normaal 😊

3 maanden geleden

Welke kunstvoeding geef je? Ons dochtertje heeft ook groene kaka en de dokter zei dat dit eigen was aan deze pap 🙂

3 maanden geleden

Reactie op Jasmien1994

Welke kunstvoeding geef je? Ons dochtertje heeft ook groene kaka en de dokt ...
Nan expert pro complete

3 maanden geleden

Nan expert pro complete
Exact dit dus 😀 geen zorgen maken! Is normaal ook wat platter nu? 😀

3 maanden geleden

Reactie op Jasmien1994

Exact dit dus 😀 geen zorgen maken! Is normaal ook wat platter nu? 😀
Ja, maar niet heel slapjes

2 maanden geleden

Hier altijd groene ontlasting

2 maanden geleden

Ontlasting kan bij baby’s gaan van licht geel tot donkergroen! Helemaal normaal en dus geen zorgen maken ☺️

2 maanden geleden

Nan expert pro complete
Die geven wij ook en daar komt groene stoelgang bij! :-) volledig normaal

2 maanden geleden

Hier het zelfde voor gehad. Na een controle bij de kinderarts te horen gekregen verborgen reflux en koemelkallergie.

2 maanden geleden

Reactie op Fems94

Hier het zelfde voor gehad. Na een controle bij de kinderarts te horen gekr ...
En had hij of zij last? Wenen, uitslag, ofzo? Hier is het af en toe groen en af en toe geel/groen maar ze is verder heel rustig, drinkt goed en heeft nergens last van.