17 Reacties

2 maanden geleden

Hier exact hetzelfde sinds drie dagen. En dan plots één overvolle pamper (en met kaka gevulde schouders). Hiervoor deed hij superveel kaka...

2 maanden geleden

Hier ook, eerst 2/dag en om een of andere reden zit ik nu aan bijna 1/week. Ma als hij nu kaka doet is het ineens heel veel. Hij is 13 weken.

2 maanden geleden

Hier ook, maar tot 10 dagen geen stoelgang is prima bij borstvoeding 😊

2 maanden geleden

Hier hetzelfde ze is 3maand

2 maanden geleden

Ik heb het omgekeerde, eerder was het niet elke dag kaka, maar altijd zo'n twee a drie keer per week ( dan wel heel veel ineens natuurlijk). nu sinds een week is het elke dag wel drie tot vijf keer. Hij is nu 14 weken.

2 maanden geleden

Ons zoontje zat ook even verstropt. Glycerine zetpil gegeven en nog geen 5 minuten later kwam alles eruit. Je zag de opluchting op zijn gezichtje 🤗

2 maanden geleden

Reactie op AG211

Ons zoontje zat ook even verstropt. Glycerine zetpil gegeven en nog geen 5 ...
Awel ik weet dat het idd oke is om 1x/10 dagen een keer kaka te doen, maar aangezien ze dat niet gewoon is wil ik het zover niet laten komen. Ik zag nu al dat ze krampjes kreeg. Vind het heel raar dat dat nu zo ineens gebeurd.

2 maanden geleden

Vroedvrouw zei dat het normaal is om 1 kaka pamper per dag te hebben en als ze de derde dag niet willen kaka doen, steek ik een suppo en dan inderdaad doet die kaka voor 3 dagen ineens, gebeurd wel eens

één maand geleden

Wij hebben hier ook dat probleem sinds een week of 2... Normaal gezien bij bijna elke voeding een kakluier, de laatste tijd nog maar 1 kakluier om de 3/4 dagen. En ze heeft er precies wel last van want ze friemelt veel alsof ze moet kakken en er komt niets. Ze laat wel veel scheten... Heeft er nog iemand de oplossing gevonden hiervoor of gaat dit weer over?

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Wij hebben hier ook dat probleem sinds een week of 2... Normaal gezien bij ...
Ik denk dat het bij ons was omdat ze eens aan druif had gelekt. Maar nu is het weer normaal. Ik had haar windolie (een apotheker maakt dat) gegeven en daarna kon ze weer goed kaka doen.

één maand geleden

Reactie op Auxine

Ik denk dat het bij ons was omdat ze eens aan druif had gelekt. Maar nu is ...
Wie weet aan wat ze allemaal al gelekt heeft hier 🫣 Het kind zit waarschijnlijk vol met pluizen en haren 😬 Die olie is zonder voorschrift dan? Ik heb volgende dinsdag een afspraak bij mijn vroedvrouw, zal het daar nog eens vragen wat we het beste doen

één maand geleden

Reactie op Margogo94

Wie weet aan wat ze allemaal al gelekt heeft hier 🫣 Het kind zit waarschij ...
Weet niet of ze dat standaard in elke apotheker hebben, maar zonder voorschrift idd.

één maand geleden

Geef je borstvoeding? Tot 10 dagen geen kaka pamper is normaal. De ene dag doet ze 2 kaka pampers, de andere keer laat ze we hier 5 of 6 dagen tussen. En alle opties daartussen doet ze ook. Mijn meisje heeft er geen last van, dus gewoon laten doen.

één maand geleden

Reactie op abab24

Geef je borstvoeding? Tot 10 dagen geen kaka pamper is normaal. De ene dag ...
Zolang wacht ik toch wel niet voor de kaka te laten komen, dan heeft hij echt wel heel erg last ervan, dan steek ik gewoon een suppo

één maand geleden

Reactie op abab24

Geef je borstvoeding? Tot 10 dagen geen kaka pamper is normaal. De ene dag ...
Ik ging ook eerst uit van die informatie, maar volgens la leche league is dat toch niet heel normaal en horen ze bij borstvoeding toch minstens 1 kakluier per dag te hebben 🥲 https://www.instagram.com/p/C_tKYHrtudY/?igsh=czNkMDl3Zmk3b3U3

één maand geleden

Tsja, ik ben met redelijk wat zaken van LLL niet akkoord. Ieder zijn mening.