17 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op AG211
Ons zoontje zat ook even verstropt. Glycerine zetpil gegeven en nog geen 5 ...
Awel ik weet dat het idd oke is om 1x/10 dagen een keer kaka te doen, maar aangezien ze dat niet gewoon is wil ik het zover niet laten komen. Ik zag nu al dat ze krampjes kreeg. Vind het heel raar dat dat nu zo ineens gebeurd.
2 maanden geleden
Vroedvrouw zei dat het normaal is om 1 kaka pamper per dag te hebben en als ze de derde dag niet willen kaka doen, steek ik een suppo en dan inderdaad doet die kaka voor 3 dagen ineens, gebeurd wel eens
MOD
één maand geleden
Wij hebben hier ook dat probleem sinds een week of 2... Normaal gezien bij bijna elke voeding een kakluier, de laatste tijd nog maar 1 kakluier om de 3/4 dagen. En ze heeft er precies wel last van want ze friemelt veel alsof ze moet kakken en er komt niets. Ze laat wel veel scheten...
Heeft er nog iemand de oplossing gevonden hiervoor of gaat dit weer over?
één maand geleden
Reactie op Margogo94
Wij hebben hier ook dat probleem sinds een week of 2... Normaal gezien bij ...
Ik denk dat het bij ons was omdat ze eens aan druif had gelekt. Maar nu is het weer normaal. Ik had haar windolie (een apotheker maakt dat) gegeven en daarna kon ze weer goed kaka doen.
MOD
één maand geleden
Reactie op Auxine
Ik denk dat het bij ons was omdat ze eens aan druif had gelekt. Maar nu is ...
Wie weet aan wat ze allemaal al gelekt heeft hier 🫣 Het kind zit waarschijnlijk vol met pluizen en haren 😬 Die olie is zonder voorschrift dan?
Ik heb volgende dinsdag een afspraak bij mijn vroedvrouw, zal het daar nog eens vragen wat we het beste doen
één maand geleden
Reactie op abab24
Geef je borstvoeding? Tot 10 dagen geen kaka pamper is normaal.
De ene dag ...
Zolang wacht ik toch wel niet voor de kaka te laten komen, dan heeft hij echt wel heel erg last ervan, dan steek ik gewoon een suppo
MOD
één maand geleden
Reactie op abab24
Geef je borstvoeding? Tot 10 dagen geen kaka pamper is normaal.
De ene dag ...
Ik ging ook eerst uit van die informatie, maar volgens la leche league is dat toch niet heel normaal en horen ze bij borstvoeding toch minstens 1 kakluier per dag te hebben 🥲
https://www.instagram.com/p/C_tKYHrtudY/?igsh=czNkMDl3Zmk3b3U3