Hey iedereen,
Ik wil graag even mijn hart luchten en horen of andere ouders zich kunnen herkennen in ons verhaal..
Onze zoon is momenteel 9 weken oud. Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat hij weinig ‘goede’ dagen heeft.. Hij had in het begin erg veel last van krampjes, we zijn toen overgestapt naar andere pap en sindsdien is het beter. Nadien kreeg hij veel last van (verborgen) reflux, gestart met gaviscon (vond hij vreselijk vies, tufte dit zogoed als altijd uit en ging steeds gepaard met huilbuien), overgestapt naar omeprazole aangezien hij tot kressen toe pijn leek te hebben. De pijn lijkt nu weg te zijn, hij blijft enkel zeer hard smakken, ‘klakken’ met zijn tong, tong uitsteken,.. je ziet dat hij ongemak ervaart & hierdoor slaapt hij soms ook zeer slecht. Er zijn nachten dat we 4 uur aan een stuk wakker zijn omdat hij zo tegen zijn slaap vecht of ongemak ervaart.
Gisteren heeft hij zijn eerste vaccinaties gekregen, hij zou op dit moment ook in sprong 2 zitten, van zijn vaccinaties heeft hij geen koorts gehad tot nu toe maar hij heeft vandaag bijna heel de tijd gehuild.. deze avond tot kressen toe. Wil opnieuw maar niet slapen..
Kinderarts zegt dat alles oké is, onrust zou komen door reflux (zwaait constant met zijn armen, slaapt enkel ingebakerd).
Zijn er nog ouders met een kindje dat zoveel ongemak lijkt te hebben? Of zo rusteloos zijn? Zou dit door zijn sprongetje komen? Ik begin radeloos te worden 😅