12 Reacties

4 maanden geleden

Hier ene van bijna 6 weken en is ook vaak wakker.. ´s nachts geen probleem (hout vasthouden) maar ik kan dus overdag niets doen. Niets is goed 💀💀💀

4 maanden geleden

Hier ook. Onderweg naar 6 weken, slaapt bijna niet. ALS ze slaapt ist maar 15min-30min. Ik kan ze ook niet wegleggen. Snachts slaapt ze goed

4 maanden geleden

Hier momenteel veel in de draagzak overdag. Daar slaapt mijn zoontje goed in en ik kan intussen iets doen.😊

4 maanden geleden

Hetzelfde hier op 7 weken. Ze slaapt maximum 20 minuten en dan schiet ze wakker of komt er reflux opsteken. De enigste manier om een aantal uur bij te slapen is als ze op m’n borst ligt en we samen indommelen omgeven door kussens zodat we in dezelfde positie blijven.

4 maanden geleden

Reactie op Joa1983

Hetzelfde hier op 7 weken. Ze slaapt maximum 20 minuten en dan schiet ze wa ...
Helemaal hetzelfde hier, ben zo blij dat dat niet alleen hier is. Mijn mama zegt steeds dat hij verwend is blabla 🙄

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Helemaal hetzelfde hier, ben zo blij dat dat niet alleen hier is. Mijn mama ...
Je kan ze nog niet verwennen hoor

4 maanden geleden

Het doet op een bepaalde manier deugd om te lezen dat wij er niet alleen doorgaan... hopelijk snel betering bij iedereen!

4 maanden geleden

Hier bijna 5 weken en al een paar dagen van't zelfde. Het wisselt wel, want deze ochtend slaapt ze nu wel al een tijdje in haar nestje 🤞🏻

4 maanden geleden

Reactie op ShannaE

Helemaal hetzelfde hier, ben zo blij dat dat niet alleen hier is. Mijn mama ...
Ha, zowel mijn tante als mijn mama hebben dat ook al gezegd: "Oh, je bent haar aan het verwennen!" en "Ai, je mag ze dat niet aanleren om enkel op jou te slapen!". Ik trek het me niet aan, zij zijn van een andere generatie waarin de adviezen nog anders waren, ze weten niet beter. Ik heb het mijn mama al uitgelegd, dat dit gewoon een fase is en dat dat weer overgaat 😊 Zij kennen het concept van sprongetjes niet. Vroeger was het gewoon: Oh, de kleine is ambetant vandaag. En ze wisten niet waarom 😂

4 maanden geleden

Exact hetzelfde hier. Ik zit momenteel al 1,5u met onze slapende mini in onze slaapkamer, in het donker, met de Numsy aan. Hoera voor eens een goed dutje! 🥳

3 maanden geleden

Doet veel deugd dit te lezen want is heel herkenbaar! Nabijheid lijkt bij mijn babytje -3,5 weken- op sommige dagen het enige dat helpt om in slaap te vallen overdag. ik twijfel ook vaak of nabijheid geven het juiste is om te doen (adviezen van de oudere generaties zijn zo anders!). Maar intuïtief voelt het wel goed. ze slaapt wel van 22u tot 09.00 a 10u ‘s ochtends (zoals iemand hierboven zei: hout vasthouden 😄)

3 maanden geleden

Reactie op Joa1983

Hetzelfde hier op 7 weken. Ze slaapt maximum 20 minuten en dan schiet ze wa ...
Zelfde hier! Of in een draagzak