14 Reacties

MOD

7 maanden geleden

Bij mij werd deze op 24w gecontroleerd, maar dat was omdat ik echt veel harde buiken had. Mijn volgende echo is pas op 32w

7 maanden geleden

Een antwoord op je vraag heb ik niet, maar inderdaad de tijd gaat rap en ik heb dat toch dat ik zelf ook dingen wil doen en niet zlles uit handen wil geven. Ik moet wel zeggen dat ik nergens pijn van heb als k veel bezig ben geweest. Wel merk ik dat alles heel veel energie vraagt.

7 maanden geleden

De mijne wordt elke controle nagekeken. Zowel bij 20w en 24w. Dit doen ze aan de hand van een uitwendige echo door helemaal onderaan mijn buik te kijken. Ik vermoed wel als ze opmerken dat deze wat kort is dat ze inwendig verder controleren.

7 maanden geleden

Reactie op claartje96

De mijne wordt elke controle nagekeken. Zowel bij 20w en 24w. Dit doen ze a ...
Hmm oke interessant. Dacht dat dit standaard inwendig was. Zolang ze er niets van zeggen zal het dus wel oke zijn 😊

MOD

7 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Hmm oke interessant. Dacht dat dit standaard inwendig was. Zolang ze er nie ...
Bij mij was dit inderdaad inwendig 😊

7 maanden geleden

Reactie op NDL

Bij mij was dit inderdaad inwendig 😊
Bij m'n 20 weken ook inwendig idd..

7 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Ja ik zeg het zal de ene gynaecoloog zijn tegen de andere. En vermoedelijk als ze niet zeker zijn of de gynaecoloog zou twijfelen zou hij/zij extra controle doen inwendig om echt zeker te zijn. Ik denk dat ik voorlopig nog geen harde buiken heb voor zover ik weet...

7 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Maar zolang ze niets zeggen zou ik me indd geen zorgen maken :)

7 maanden geleden

Bij mij de eerste keer op 28w (ik was toen 29 + 4) met inwendige echo. Hij was te kort voor mijn termijn dus ik moet nu verplicht gas terugnemen (ik heb tonnen energie, ging nog 3 x per week sporten, elke dag met de fiets door weer en wind gaan werken, geen harde buiken, …) en bij men volgende controle met 34w gaan ze terug inwendige doen net doordat ze hebben gemerkt dat hij al te kort was.

7 maanden geleden

Ik ben nu 29w+1 en heb elke 4 weken een echo. De baarmoederhals is nog nooit gecontroleerd bij mij voor zover ik weet 🤔 Mijn volgende echo is maandag.

7 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Bij mij de eerste keer op 28w (ik was toen 29 + 4) met inwendige echo. Hij ...
Ik heb dus hetzelfde 🤣 ik ga 3-4 keer /week werken mrt de fiets en 1x per week 1 uur zwemmen. Ik krijg soms wel harde buiken denk ik..

7 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Ik heb dus hetzelfde 🤣 ik ga 3-4 keer /week werken mrt de fiets en 1x per ...
Maar is je baarmoederhals ook al ingekort? Want dat kort niet in omdat je actief bent. Je hebt gewoon pech denkk als het inkort. En bij mij was hij misschien gewoon al aan de kortere kant? Dat kan natuurlijk ook 🫠

7 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Maar is je baarmoederhals ook al ingekort? Want dat kort niet in omdat je a ...
Nene naar mijn weten niet. Maar ben soms bang dat die inkort als je uzelf overdoet 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Tanya1998

Nene naar mijn weten niet. Maar ben soms bang dat die inkort als je uzelf o ...
Bij veel harde buiken blijkbaar… Maar soms is men buik harder of anders, maar ik voel het niet samentrekken of ontspannen… T is iets raars 😅