Hoi iedereen vandaag ben ik 40,1 week zwanger ik ben uitgerekend voor vandaag ik heb al tamelijk een goeie bevalling achter de rug maar ik heb sinds vorige week al 2cm opening nu ben ik gisteren terug gegaan en ik blijf op de 2cm staan terwijl het kindje al goed ingedaald is maar ze zeiden dat mijn baarmoederhals nog niet soepel genoeg is enig idee wat ik eraan kan doen voor het tpch wat op gang te brengen het is namelijk een jongetje en ons derde kindje maar bij mijn 2 meisjes nix van problemen gehad alles liep vlot en bevallen op 39 weken en nu blijf het maar duren ik zou het wat willen forceren omdat de vermoeidheid toe slaagt en ook de last en pijn in rug hij zit al eventjes laag in mijn buikje maar uitkomen wil hij precies nog niet. Iemand een idee hoe ik die baarmoederhals wat soepel krijg want zolang dat niet gebeurt krijg ik niet meer opening zeggen ze.
Groetjes 🤗
Ik ken alleen maar huis-tuin-en-keukenmiddeltjes zoals elke dag 6 dadels eten en frambozenbladthee of ananassap. Of die dingen ook echt werken (en hoe snel) is natuurlijk een andere vraag.
Hopelijk komt je zoontje er snel aan! 🤞🏻