Iemand die mij raad kan geven voor de autostoel? Ik wou graag 1 kopen van maxi-cosi namelijk de pebble 360 en pearl 360. Omdat het mij gemakkelijk lijkt om de stoel te kunnen draaien. Nu was ik verder aan het zoeken en zag ik vanaf 4 maanden de maxi-cosi Axxisfix die je ook kan draaien en voor de baby zou ik dan een goedkopere nemen die niet draaibaar is zoals de cabrio. De laatste combinatie scheelt echt veel in prijs in vergelijking met de eerste. Is er iemand met ervaring of die wel weet waarom ik voor de eerste duurdere optie moet gaan? Thx!
Wij hebben die axxisfix en zijn daar heel tevreden van. Daarvoor gebruikten we een maxi cosi pebble plus met de autogordel (dus zonder isofixbasis). Onze zoon zit echter niet zo vaak in de auto, dus voor ons was gemak van easyfix niet va belang voor maxi cosi fase.
Ik vond het die eerste maanden wel heel makkelijk om de baby thuis al in de maxi cosi te steken en zo mee te nemen naar de auto, bij vrienden binnen, met maxi cosi op kinderwagenonderstel voor een kort ritje met de kinderwagen (ziekenhuis bv).
Wij hebben eerst de maxi cosi pebble pro die op de isofix past. Dan een axissfix en van beide zeer tevreden. Het is wat de keuze of je een maxicosi gaat gebruiken. Een bevriend koppel had geen maxicosi maar een autostoel die vanaf geboorte te gebruiken was en zij hebben zo bespaard :)
Ik heb bij onze dochter nooit de maxi-cosi gebruikt. Wij hebben een autostoel gekocht vanaf de geboorte tot 4 jaar. Deze kan 360 graden draaien en in ligstand. Zeer blij mee. Ze gebruikt deze nu nog
Wij gaan de maxi cosi pebble 360 pro kopen met het isofix draaisysteem (niet degene die je ook kan uitschuiven want dat is 100 euro meer en dat vind ik wat veel)
Wij kiezen de cybex cloud T omdat je kindje hier vlakker in ligt dan in een klassieke maxi-cosi. (Je kan hem als het ware openklikken zodat hij vlakker komt) De opvolgstoel is de Cybex Sirona maar kan ook al van de geboorte gebruikt worden!