17 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb het al eens 2x gedaan. De eerste keer alleen de baby en dan was ik letterlijk 1 minuut weg. Even een pakketje binnenbrengen.
De tweede keer was mijn dochter (3 jaar) erbij. Weer even een pakketje binnenbrengen wat normaal ook zo klaar zou zijn. Dat duurde alleen net iets langer dan ik gehoopt had. Het was misschien maar 5 minuten maar damn wat er op die 5 minuten allemaal wel niet door mijn hoofd gingen… ik was doodsbenauwd. 😩
Sindsdien doe ik het niet meer, hij moet maar mee.
2 maanden geleden
Ik neem hem altijd mee omdat ik me er niet goed bij voel om hem achter te laten, maar doe vooral wat je gevoel zegt. Ik heb altijd schrik dat hij zou beginnen huilen en krijsen omdat hij alleen is.
2 maanden geleden
Ik merk aan de schoolpoort dat veel mama’s met babytjes hun kindje laten liggen als het hard aan het regenen is. Kindje van parking naar schoolpoort brengen duurt ook maximum 1minuutje. Ik zelf heb het nog niet gedaan wij gaan te voet.
2 maanden geleden
Ik neem hem ook altijd mee. Heb er ook al over gedacht dat het tijdens koude dagen toch zo erg niet zou zijn, maar durf niet. Bang dat hij zou huilen en ik hem niet kan troosten, dat ik toch langer dan gepland zou wegblijven en dat het een gewoonte zou worden waardoor ik m'n grenzen steeds zou verleggen en hem daardoor wel eens zou achterlaten op een net iets te warme dag...
2 maanden geleden
Ik neem haar altijd mee. Je weet nooit of er iets met je kindje gebeurt op die paar minuten of evt met jezelf waardoor je niet bij de wagen geraakt…
2 maanden geleden
Reactie op ellie-v
Heb hem al 2 keer durven achterlaten, diep in slaap en gewoon snel aan de b ...
Idd. Het is zelfs zo dat ik nu de multistops (bakker/slager/apotheeek/pakketjes) niet doe als hij mee is in de auto. Als ik dan alleen onderweg ben naar kine ofzo, dan doe ik al die snelle boodschappen van in en uit de auto. Het is anders ook gewoon op dit moment niet praktisch. Die maxicosi weegt al als lood (heb blauwe plek op arm😅) van hem te dragen voor langere tijd...Ik neem hem dan liever mee in de auto voor wandeling winkelstraat of supermarkt waar hij de nodige tijd in buggy kan liggen.
2 maanden geleden
Reactie op prien
Idd. Het is zelfs zo dat ik nu de multistops (bakker/slager/apotheeek/pakke ...
Hier hetzelfde. Veel te veel gedoe. Maxicosi begint echt serieus te wegen ook. 🥴