7 Reacties

één jaar geleden

Ik ben momenteel ook 14,5 week zwanger en ziek.. geen Corona wel (of toch niet specifiek getest), maar wel naar de dokter geweest! Maar hoesten, koorts, zware verkoudheid.. paracetamol mag, ik heb er ook al enkele genomen. Volgens de dokter mag ik zelfs ibuprofen (omdat het tweede trimester is, 3de trimester mag het niet meer), maar door zoeken online durf ik dat niet meer! Maar paracetamol heb ik toch genomen, dus denk dat je dat ook wel kan nemen! En ik zou gewoon een 2 dagen afwachten, en als het dat niet wat beter is, even naar de dokter bellen!

één jaar geleden

Geen zorgen, ik heb enkele weken ook corona gehad! De dokter stelde me helemaal gerust. Had hoge koorts en ze zei dat het toegestaan en zelfs beter was om paracetamol/dafalgan te nemen om die koorts te onderdrukken. Ik was ook helemaal in paniek, dus snap je gevoel.

één jaar geleden

Reactie op CarolineTielen

Ik ben momenteel ook 14,5 week zwanger en ziek.. geen Corona wel (of toch n ...
Oke dank u wel! Heb net een paracetamol genomen, veel beterschap!

één jaar geleden

Reactie op A.L.

Geen zorgen, ik heb enkele weken ook corona gehad! De dokter stelde me hele ...
Oke dank u wel! Heb net paracetamol genomen, ben al wat gerust gesteld hopelijk gaat het snel over

één jaar geleden

Hallo, momenteel 26 w zwanger. Al 1.5 w super ziek, positief getest op covid en is naar de longen getrokken. Ik hoest me te pletter. Ik neem zeker ook 3 x per dag dafalgan en ja, antibiotica omdat het niet anders kan. Niet panikeren. Veel beterschap!

één jaar geleden

Hoe gaat het nu met je? Hopelijk al wat beter? 🍀🍀

één jaar geleden

Reactie op kamiel

Hoe gaat het nu met je? Hopelijk al wat beter? 🍀🍀
Het gaat al wat beter bedankt! Gewoon nog wat hoesten :)