24 Reacties

2 dagen geleden

De onze slaapt nu in z'n groter bedje aan het voeteinde van ons bed, liefst nog zo lang mogelijk 😆

2 dagen geleden

Reactie op ShannaE

De onze slaapt nu in z'n groter bedje aan het voeteinde van ons bed, liefs ...
Welja hier wil ik ook zo lang mogelijk 😅 kvind het zo rap gaan...

2 dagen geleden

Hier ook nog liefst zo lang mogelijk! Ze is 5 maand en 2 weken. 🙂

2 dagen geleden

Ik zie wel hoe het loopt bij ons. Liefst verhuis ik haar bed naar onze kamer, maar ik vrees dat dat niet zal passen 😬 Ze slaapt nu het 2e deel van de nacht nog bij ons in bed. En zolang ze nachtvoedingen nodig heeft, vind ik dat wel gemakkelijk 🤭

2 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Ik zie wel hoe het loopt bij ons. Liefst verhuis ik haar bed naar onze kame ...
Na de vroege ochtendvoeding neem ik hem ook graag nog bij ons in bed. Ik merk ook dat wij en hij beter slapen dan voor zo nog een uurtje of twee

2 dagen geleden

Tot ze zelf niet meer willen. Dochter van 3 slaapt ook nog heel graag samen. Ik wil zo’n giga vloerbed voor het hele gezin. Zalig!!

2 dagen geleden

Reactie op Margogo94

Bij mij slaapt ze ook mee in bed vooral voor de borstvoeding. Ik wil het aan de ene kant proberen in haar co sleeper maar ik ben gewoon te moe snachts om daar hele tijd mee bezig te zijn😅 ben gewoon bang dat ze eraan went en nooit in een eigen bedje zal slapen

2 dagen geleden

Bij ons slaapt ze al sinds 3 maanden in haar groot bedje, dat naast ons bed staat. En sat gaat nog heel lang blijven staan want ik vind haar nog veel te klein om alleen te liggen. Ze wordt nu vaak wakker ‘s nachts door verkoudheid en dan slaapt ze verder bij ons in bed.

2 dagen geleden

Hier is hij ondertussen 5,5 maanden en ik probeer het met alle redenen zo lang mogelijk te rekken 🤣 maar eens hij te klein is voor zijn cosleeper (en dat is niet zoontje lang meer) hebben we geen andere keuze.. een groter bed dan de cosleeper past niet in onze kamer...

2 dagen geleden

Reactie op lamso

Bij mij slaapt ze ook mee in bed vooral voor de borstvoeding. Ik wil het aa ...
Ooit gaat ze dat wel willen hoor 😉

2 dagen geleden

Reactie op prien

Na de vroege ochtendvoeding neem ik hem ook graag nog bij ons in bed. Ik me ...
Idem hier! En ons zoontje zal ook zo lang mogelijk bij ons op de kamer blijven, ik heb tot een jaar in mn hoofd, mn man zelfs langer. We zien wel wat lukt, maar idd zeker nu nog niet apart 🥰

2 dagen geleden

Reactie op MarieT

Idem hier! En ons zoontje zal ook zo lang mogelijk bij ons op de kamer blij ...
Wij hebben trouwens ook geen babykamer in orde gebracht tijdens de zwangerschap. Onze omgeving stelde constant die standaard vraag of de babykamer al af was, maar ik snap dat idee eigenlijk niet 🙈

2 dagen geleden

Zeker, onze drie kindjes (5j, 3j, bijna 6m) slapen allemaal bij ons op de kamer 🥰 ik slaap dan zelf beter omdat ik hoor als er iets is en mijn man vindt het allemaal goed 😄

2 dagen geleden

Reactie op MarieT

Wij hebben trouwens ook geen babykamer in orde gebracht tijdens de zwangers ...
Wij hebben dat ook niet echt. Doordat we weldra verbouwen hebben we de tweede slaapkamer niet echt zo gedecoreerd als kinderkamer. Het is mijn mama haar oude slaapkamer en er hangt zo wel een 60s behangpapier 😅. Onze slaapkamer is veel knusser en met cosleeper is dat de kinderkamer

2 dagen geleden

Reactie op prien

Wij hebben dat ook niet echt. Doordat we weldra verbouwen hebben we de twee ...
Hier een van 11 jaar die nog steeds profiteerd van hare papa 🫠🫠

2 dagen geleden

Ons zoontje ligt ook in zijn groot bedje naast mij . Wij zijn vorig jaar in december heel snel moeten verhuizen omdat de huisbaas terug in zijn woning wou en door plaatsgebrek in ons nieuwe huis zal ons zoontje in de dressing van onze kamer komen te slapen tot 1 van de andere zonen het huis uit gaat ( zijn nu 16 en 15 ) . Maar zolang het kan zal hij naast mij liggen

één dag geleden

Haha hier ben ik er ook nog niet klaar voor maar ook omdat ze nog 2X voeding vraagt… De cosleeper wordt wat te klein maar het bed in de kamer halen is wat moeilijk. Het zou gaan en misschien overweeg ik dit wel, maar het zal krap worden. 😂

één dag geleden

Reactie op Margogo94

Hier hetzelfde! Best feeling ever bij je in bed 😬

één dag geleden

Reactie op ems1996

Hier hetzelfde! Best feeling ever bij je in bed 😬
Ja! Zowel voor haar als voor mij 🥰

één dag geleden

Ons dochtertje slaapt al sinds oktober op haar eigen kamer. En voor haar is dit veel beter aangezien ze haar rust echt heeft en door slaapt ook😅 binnen 5 dagen is ze 6 maand.