7 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb voor zaterdag nu ook een afspraak gemaakt voor wat spullen op te halen omdat er idd geen plek vrij was. Maar paar weken geleden kwam ik er langs en hadden ze al gekochte dingen van men lijst al klaargelegd om mee te nemen dus ik denk als je morgen even belt dat het geen probleem zou mogen zijn ☺️ veel beterschap,!

6 maanden geleden

Probeer eens langs te gaan. Zelf heb ik geen babylijst, dus weet ook niet hoe het werkt. Maar ik zou het daar zo uitleggen, dan zal het (hoop ik!) toch wel inorde zijn. Heel veel beterschap en sterkte met je partner! 🙏

6 maanden geleden

Bij dreambaby kan je gewoon langsgaan. Is iets vlotter met een afspraak maar hoeft niet

6 maanden geleden

Je kan gewoon langsgaan, bij grote hoeveelheid dat gekocht wordt best een afspraak maken. Kleine dingen hoeft niet persee, het kan enkel zijn dat ze het niet in voorraad hebben. Ik hoop voor jou situatie van wel en anders kan je nog naar een andere dreambaby gaan om die op te halen. Veel beterschap voor uw partner.

6 maanden geleden

Eens bellen kan je ook doen, deed ik gisteren ook en ik mocht in de namiddag gaan.

6 maanden geleden

Wij maken nooit een afspraak om spulletjes op te halen ; afspraak was wel nodig om de lijst samen te stellen.

6 maanden geleden

Oh jee, veel beterschap!