7 Reacties
7 maanden geleden
Opzich vind ik dat dit jullie eigen keuze is hoor. En zeker begrijpbaar!
MOD
7 maanden geleden
Ik heb hier ook al over nagedacht. 1 foto als aankondiging zet ik waarschijnlijk zelf online. Maar ik wil niet dat vrienden/familie foto's posten waarop de baby herkenbaar in beeld is (of toch zeker niet zonder mijn toestemming).
Ik heb dit nog met niemand besproken, maar het is mijn kind dus als ze het daar niet mee eens zijn hebben ze maar pech ...
7 maanden geleden
Ik ga enkel 1 foto posten bij de geboorte op social media als aankondiging maar hierna normaal niet meer of MS een paar de eerste maanden... Eerlijk, ik denk ik het begin kan het niet echt kwaad (Ik lijk nu ook niet echt op de baby foto van toen😂)...Eenmaal ze ouder worden, is dit gevaarlijker en willen we dit niet. Zeker omdat je niet weet wat er mee gebeurt en ze hiermee ook consensus moete' mee hebben. Wel zullen we foto s sturen in familie WhatsApp groep en vragen om geen foto s te posten. Iedereen is natuurlijk anders...
7 maanden geleden
Ik zou gewoon 1 aankondiging foto posten. En voor de rest als de grootouders een foto willen van hun kleinkind zou ik hun da in een persoonlijk bericht via whatsapp sturen. ma zou ook iedereen in de fam uitdrukkelijk vragen om niet zomaar baby foto’s online op social media te zetten. Daar ben ik ook niet voor te vinden.