14 Reacties
één jaar geleden
Hey.. ik heb een echo gehad op 7w+6 en was ook enkel vruchtzakje.. uiteindelijk miskraam geworden moest dan afwachten 2 weken omdat het ook 50/50 was drm uiteindelijk veranderde mijn bloed feller en feller en dan ook weefsel tot ik echt maandstonden kreeg:( ik was er ook kappot van ik heb het vruchtje wel op 9+6 verloren
Hoop voor je dat het toch goed afloopt maar hou je alvast sterk! 🥺😢
één jaar geleden
Reactie op GGD
Hey.. ik heb een echo gehad op 7w+6 en was ook enkel vruchtzakje.. uiteinde ...
Oh zo erg :( veel sterke, kan me inbeelden hoe vreselijk dat moet zijn ❤️
één jaar geleden
In mei ook miskraam gehad op 7 weken. Begonnen met een sliertje bloed niet veel en ook niet elke dag. Uiteindelijk kwam dan toch een bloeding na een week ongeveer. Het is bang afwachten en ook tijdens de bloeding dacht ik nog steeds dat het ging goedkomen ik hoop voor jou een positieve afloop.
één jaar geleden
Ik heb in mei een miskraam gehad van 2 vruchtzakjes die niet verder ontwikkelen, bij mij begon het met bloed wat maar bleef duren en uiteindelijk met stolsels. Ik hoop heel hard voor jou dat alles goed komt, maar weet dat je zeker niet de enige bent die hier doorheen gaat, moest het mis lopen 🤍
één jaar geleden
Kan je niet bellen naar de gynaecoloog of je vroeger op controle mag komen? Bij de praktijk waar ik ga mag je sowieso dezelfde dag komen als je bloedverlies hebt en ongerust bent...
Ik had bij 6w+2 ineens fel bloedverlies na 1,5w licht bruinverlies. Ik ben dezelfde dag nog langs mogen gaan (ook al was mijn eerste echo pas de week erna gepland).
Veel goede moed!
één jaar geleden
Ik ben net terug van het ziekenhuis, alles in orde en kloppend hartje gehoord 🥹🙏🏻
één jaar geleden
Reactie op aysays
Ik zit nu ook in mijn menstruatieperiode kan dat er mee te maken?
Volgens mij niet, want menstruatie komt er net doordat er geen bevrucht eitje is en dat moet afkomen, maar dat is bij een zwangerschap niet het geval.
Als het een troost mag / kan zijn, ik nam medicatie voor het bloeden te stoppen (Utrogestan) en sinds ik er woensdag mee gestopt ben, heb ik ook opnieuw bruinverlies en licht roodverlies. Ik ben dus opnieuw met mijn medicatie begonnen.
Wanneer is je eerste echo? Als je echt ongerust bent, zou ik toch bellen of je niet vroeger kan komen...