25 Reacties

8 maanden geleden

Wij denken momenteel aan de Aerosleep, maar heb me nog niet echt verdiept in andere matrassen, dus waarschijnlijk verander ik nog van gedacht 😅 Ik zie wel dat ze die van IKEA maar in 1 maat hebben? Dus dan moet het maar net passen. Een snelle Google search zegt me dat Aerosleep niet per se beter is dan die van IKEA (integendeel zelfs). Ben ook benieuwd wat anderen hierover denken en ga zelf nog wat meer onderzoek doen (we zijn nog niet begonnen aan de babykamer, dus echt nog niet over nagedacht 😬)

8 maanden geleden

Goh, de airosleepmatras is niet veiliger dan de andere, wat het wel veiliger maakt is de matrasbeschermer en de onderlakens voor de matras, dat is een groot verschil. Ik heb ze hier liggen van dochterlief, en je kan er idd op ademen door de honingraat structuur.

8 maanden geleden

Reactie op Laurax

Goh, de airosleepmatras is niet veiliger dan de andere, wat het wel veilige ...
De matrasbeschermers en onderlakens die bij een aerosleep matras horen? Kan je deze 'speciale' dan ook gebruiken voor een gewoon bed of heeft dit niet veel nut?

8 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Wij denken momenteel aan de Aerosleep, maar heb me nog niet echt verdiept i ...
Ja het is moeilijk allemaal. Het is een eerste kindje dus nog heel veel vragen haha :D

8 maanden geleden

Reactie op claartje96

De matrasbeschermers en onderlakens die bij een aerosleep matras horen? Kan ...
Ja je kan die voor een gewone matras gebruiken, doen we bij de grootouders ook, gewoon maken dat de afmetingen kloppen.

8 maanden geleden

Wij hebben ook de matrasbeschermer en het hoeslaken van Aerosleep. Geen idee welke matras we hebben. 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Sikka

Wij hebben ook de matrasbeschermer en het hoeslaken van Aerosleep. Geen ide ...
Oh oke dus eigenlijk hoef je niet perse de aerosleep matras te kopen voor deze beschermers? Ik dacht dat deze gewoon standaard hoorden bij zo een matras

8 maanden geleden

De aerosleep matras ligt hier in een bedje van de Ikea, ik ga er van uit dat een ikea matras en de aerosleep matrasbeschermer ook past

8 maanden geleden

Reactie op claartje96

Oh oke dus eigenlijk hoef je niet perse de aerosleep matras te kopen voor d ...
Nee hoeft idd niet! Denk dat de meeste ledikanten wel eenzelfde afmeting hebben.

8 maanden geleden

Reactie op claartje96

Oh oke dus eigenlijk hoef je niet perse de aerosleep matras te kopen voor d ...
Nee want je moet ze nog apart kopen 😄. Maar weet wel dat de matrasbeschermer van airosleep en een gewoon onderlakens niet werkt. Om echt dat ademend te hebben moet je de airosleep matrasbeschermer en airosleep onderlakens gebruiken, hier allemaal uitgetest door zelf op de ademen 😄😬

8 maanden geleden

Reactie op Laurax

Nee want je moet ze nog apart kopen 😄. Maar weet wel dat de matrasbescher ...
Ik zie dit echt al voor me. 😂

8 maanden geleden

Wie in de buurt van Lokeren woont is altijd welkom om het bij mij thuis eens uit te testen hoor.

8 maanden geleden

Reactie op Laurax

Nee want je moet ze nog apart kopen 😄. Maar weet wel dat de matrasbescher ...
Dus wel die van aerosleep kopen? Sorry snap je zin niet :D

8 maanden geleden

Reactie op Sikka

Ik zie dit echt al voor me. 😂
Wow thuis weten of het echt zo een verschil is en wat werkt en niet voor bij de grootouders. 😄 Ik ben echt een controle Freek. 😄😬🤣

8 maanden geleden

Reactie op claartje96

Ja het is moeilijk allemaal. Het is een eerste kindje dus nog heel veel vra ...
Ik begrijp het, hier ook het 1e kindje 😅 Maar ik googel ook heel veel, bekijk tests en reviews, ... Soms zie je gewoon zoveel verschillende meningen 🤷🏻‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op claartje96

Dus wel die van aerosleep kopen? Sorry snap je zin niet :D
Matras hoeft niet maar wel de combo matrasbeschermer en onderlaken van airosleep. De veiligheid van de doorademen stopt als je bv de matrasbeschermer van airosleep gebruikt en onderlakens van de Ikea want die laten niet genoeg lucht door. En omgekeerd werkt het ook niet. Dus onderlaken en matrasbeschermer moeten van airosleep zijn voor het ademend effect

8 maanden geleden

Reactie op Laurax

Matras hoeft niet maar wel de combo matrasbeschermer en onderlaken van airo ...
Oh oke dikke merci voor je uitleg! Dus een optie is om een bedje van de ikea eventueel te kopen + matras ikea en dan goed nakijken naar afmetingen toe om een aerosleep matrasbeschermer en hoeslaken van aerosleep aan te kopen? :)

8 maanden geleden

Reactie op claartje96

Oh oke dikke merci voor je uitleg! Dus een optie is om een bedje van de ike ...
Idd, dit is de structuur van de matrasbeschermer.

8 maanden geleden

Structuur onderlaken

8 maanden geleden

Reactie op Laurax

Idd, dit is de structuur van de matrasbeschermer.
Oh ja indd met gaatjes nu snap ik je redenering!