10 Reacties

5 maanden geleden

38w heb ik aambeien gekregen en zalfje. Nu enkele dagen aan het smeren maar dus wel wat angst dat het pijn zal doen bij bevalling.

5 maanden geleden

Ik had er geen als zwanger zijnde..Nu na bevalling ook last van en heel pijnlijk in combinatie met draadjes van naaien scheur/knippen. Ik moet er ook neusspray en zalf aandoen maar vind na 5dagen na bevalling dat dit nog altijd pijn blijft doen. Zitten/wandelen is op dit moment geen pretje....

5 maanden geleden

Hier ook tijdens zwangerschap al last van en toen kunnen oplossen met zalfje. Maar na de bevalling de aambeien zo groot ik moest 3 dagen ibuprofen nemen, ijspack ertegen en zalf smeren nu een week na mijn bevalling is het al heel wat kleiner en doet het geen pijn meer.

5 maanden geleden

Hier ook aambeien overgehouden aan een zware bevalling in combinatie met knip en meerdere scheuren. Verschrikkelijk vervelend. 🥲

5 maanden geleden

Gisteren heb ik eens durven piepen met de spiegel en gho…. Het is echt een combinatie van 3 ‘kleinere’ en 2 heel grote bollen ik ben echt bang dat het niet meer zal wegtrekken aangezien het wel echt groot uitziet ☹️

5 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Gisteren heb ik eens durven piepen met de spiegel en gho…. Het is echt een ...
Zou normaal moeten verminderen, wegtrekken of "leeg zakje" worden. Hebben ze mij gezegd... Ik hoop het ook maar sinds gisteren heb ik terug weer meer last van de draadjes/ strak gevoel. Combinatie van dit alles is gewoon : niet deftig kunnen zitten en niet deftig kunnen lopen. Ik ben nu 5 dagen na bevalling ik hoop snel verbetering🥴 toch zeker op gebied van wandelen.

5 maanden geleden

Reactie op prien

Zou normaal moeten verminderen, wegtrekken of "leeg zakje" worden. Hebben z ...
Ja hier net hetzelfde! De combinatie van en strak gevoel doen vooral verschrikkelijk veel pijn… neem jij trouwens ook daflon?

5 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

Ja hier net hetzelfde! De combinatie van en strak gevoel doen vooral versch ...
Neen wel brufen/dafalgan en bactiol easy... Ben vandaag terug naar materniteit moeten gaan omdat ik een lichte gapende wonde had van 1 van de draadjes... Zucht, sukkelen

5 maanden geleden

Reactie op prien

Neen wel brufen/dafalgan en bactiol easy... Ben vandaag terug naar maternit ...
😫😫😫 ai ai ai!!! Gisteren zag het mijne er goed uit zei de vroedvrouw morgen komt ze weer langs ik hoop dat ondanks de pijn vandaag het nog steeds de goede kant opgaat 🤕 hopelijk voor jou ook snel beter!!! Misschien ook eens de daflon pilletjes proberen? Ik heb wel het gevoel dat het vandaag toch wel al wat kleiner en minder gespannen is.

5 maanden geleden

Reactie op Maantje9909

😫😫😫 ai ai ai!!! Gisteren zag het mijne er goed uit zei de vroedvrouw mor ...
Bij mij was het gisteren ook ok en we besloten om pas morgen nieuwe afspraak in te plannen voor huisbezoek van vroedvrouw.. Typisch dat het vandaag dan minder goed loopt.. Nu kmag cycaplast aan het gapende wondje van de scheur doen. Van Daflon had ik ook al gehoord via huisarts. Ik ga nu zien hoe het morgen is 🙏jij ook veel beterschap 👍