7 Reacties

5 maanden geleden

Hier geen ontsluiting en geen indaling. Morgen ga ik voor inleiding en ik heb ook schrik om af te zien en daarna een spoed Ks te moeten ondergaan. Geef mij liever direct KS dan uren afzien, maar de gynaecoloog wilt dat niet🙁

5 maanden geleden

Reactie op Dina99559

Hier geen ontsluiting en geen indaling. Morgen ga ik voor inleiding en ik h ...
Die van mij is ook geen voorstander.. veel succes morgen alleszins. Ik duim voor jou en hoop dat het vlot zal verlopen! Ga je een epidurale nemen of weet je dat nog niet?

5 maanden geleden

Reactie op Christine95

Die van mij is ook geen voorstander.. veel succes morgen alleszins. Ik duim ...
Ja met epidurale omdat het zeker lang gaat duren en in geval van KS dat ze snel kunnen ingrijpen ipv eerst een prik en dan de operatie

5 maanden geleden

Reactie op Dina99559

Ja met epidurale omdat het zeker lang gaat duren en in geval van KS dat ze ...
Zou ik ook doen inderdaad. Veel succes! 🤞🏻

5 maanden geleden

Ik ben voor vrijdag uitgerekend, voor zover ik weet is de baby hier ook nog niet ingedaald. Over opening is zelfs nog nooit gesproken 😅 Had gisteren een monitoring en daar werd nog maar eens bevestigd dat er nog geen beweging te zien is, dus als ze niet spontaan komt word ik zondag ingeleid (pilletjes). Mijn mama had hetzelfde voor met mijn oudere zus, zij was ook niet ingedaald. Zelfs niet tijdens het moment van de bevalling. Ze vertelt altijd dat de vroedvrouwen en gynaecoloog dan op haar buik hebben geduwd opdat mijn zus toch zou zakken. Ze is uiteindelijk dus wel gewoon vaginaal bevallen, maar beide opties klinken me niet echt prettig 😬

MOD

5 maanden geleden

Geen ervaring zelf (hier is hij al weken ingedaald maar verder nog geen beweging), maar bij een goede vriendin van mij is de baby ingedaald 10’ voordat hij (natuurlijk) geboren werd ☺️

5 maanden geleden

Ik had ook 3cm ontsluiting en ons kleintje was ook niet ingedaald op voorhand. Hij lag wel laag maar zat niet vast in mijn bekken. Was een heel vlotte, fijne en snelle bevalling (ingeleid). Komt goed 🍀