Dag mama's,
Mijn zoontje is nu 18 weken, hij sliep mooi van 19u tot 6u smorgens zonder wakker worden. Sinds een paar dagen word hij echt elke 2u wakker soms lukt het om hem terug inslaap te krijgen door zijn tuut in zijn eigen bedje maar soms moet ik hem ook echt bij mij in bed pakken. Honger is het niet want hij neemt zijn tuut en wanneer men zoontje honger heeft is zelf zijn tuut niet voldoende.
Dit is ook allemaal begonnen na zijn spuitjes vorige week.
Is dit de 4 maanden slaapregressie?
Is er meer aan de hand? Mijn zoontje heeft altijd goed geslapen van bij de geboorte ..
Hebben jullie soms tips?
Ik was zo blij dat hij zo goed sliep zeker omdat ik 5 november terug start met werken 😕
Bedankt!! 👏🏼
Hier hetzelfde. Zoontje sliep niet door maar werd 2x wakker per nacht rustig wakker (ik hoorde hem smakken) en dronk dan 5 minuutjes en sliep verder. Nu zit ik aan 3 voedingen en tussenin veel vaker wakker en meer wenen. Soms help het tutje geven eventjes. Is nu drie weken bezig. Wel al wat beter dan in het begin! Ik denk slaapregressie en ik hoop dat het terug beter zal gaan binnenkort 🤞
Hier ook 😞
Hij sliep van 23u tot 7u door rn nu is hij onrustig en wordt hij vaker wakker. Vannacht dacht ik dat het beter ging omdat hij na zijn voeding van 22u doorsliep tot 3u maar nadien was het elk uur ...