5 Reacties
8 maanden geleden
Hoi, heb dit ook momenteel zeggen bij mij wel al vanaf 20 weken op lage groeicurve. Ben nu bijna 29 weken en moet om de 2 weken controle bij de gynecoloog (i.p.v om de maand) zolang ze op haar eige groeicurve verderging was er geen probleem. Ze hebben ook wel getest op infecties en of de placenta eventueel minder zou werken en ik mag ook niet meer werken tot aan de geboorte
8 maanden geleden
Reactie op Evacons
Hoi, heb dit ook momenteel zeggen bij mij wel al vanaf 20 weken op lage gro ...
Ok dank je! En was de placenta enzo oké?
8 maanden geleden
Snap dat je ongerust bent maar zou me zeker focussen op de echo’s. Denk dat de grootte van een buik zo variabel kan zijn, er zijn zelf mama’s die aterm amper buikje hebben maar van een babytje met gezond geboortegewicht en lengte bevallen! Ik heb zelf ook geen grote buik op 27 weken maar maak me zolang de baby het goed doet qua groei op de echo’s eigenlijk niet te veel zorgen. Hopelijk kan je wat rust vinden in feit dat de echo’s goed waren en als je echt super ongerust bent misschien toch eens voor extra echootje vragen?
8 maanden geleden
Reactie op RC1996
Snap dat je ongerust bent maar zou me zeker focussen op de echo’s. Denk dat ...
Dankjewel, ik kijk inderdaad uit naar de echo binnen 2 weken en als daar nog steeds alles goed gaat, ga ik inderdaad die kleine buik-angst loslaten 🙏🏻