19 Reacties
één jaar geleden
Ik heb het ook 2de keer moeten laten doen maar dat kwam omdat de buisjes niet meer geldig waren.
één jaar geleden
Hier ook een mail gekregen met niet interpreteerbaar, mag in de loop van volgende week terug gaan en via het Labo een nieuwe test uitvoeren.. hopelijk deze keer wel inorde … 16 weken onderzoek moet gebeuren via huisarts bij mij dus zou anders maar aan 20w weten welk geslacht het heeft en weten we nog steeds niet of de baby wel inorde is
één jaar geleden
Ik ben ook voor een tweede nipt test moeten gaan, om dezelfde reden als jij. Ik ben 14 dagen na de eerste teruggegaan, want ik hoefde er niet eens een afspraak voor te maken in het labo. Gewoon gaan en dan deden ze dat gauw even (handig!)
En nu wacht ik vol spanning op de resultaten! “Verwacht ze maar einde van de week” maar ik vermoed dat ze in het weekend geen resultaten doorsturen? Dus het zal voor ná de feesten zijn, helaas 😊
één jaar geleden
Reactie op Margogo94
Huh, da's wel een spijtige fout... Hebben ze het niet meteen onderzocht? Of ...
Geen idee ze hadden me opgebeld dat ik nog een keer mijn nipt moest doen omdat het ni geldig was voor de rest weet ik het niet
MOD
10 maanden geleden
Reactie op kimtjeeee
Hier ook een mail gekregen met niet interpreteerbaar, mag in de loop van vo ...
Ik krijg om de 4 weken een echo en tot nu toe ziet alles er oke uit met de baby. Jammer genoeg ligt m'n placenta vooraan en ligt de baby wat dieper. Ze kon op de 16w-echo het geslacht dus nog niet zien.
Heb je al een uitslag ondertussen? 😊
MOD
10 maanden geleden
Reactie op BAM39
Ik ben ook voor een tweede nipt test moeten gaan, om dezelfde reden als jij ...
Oh, mocht dat? Op mijn brief (en dokter en gynae zeiden het ook) stond dat er minstens 3 weken tussen moesten zitten. Dus dat kwam net mooi uit met de afspraak bij de gynaecoloog.
Nu is het dus weer (on)geduldig wachten op de resultaten 🤞🤭
MOD
10 maanden geleden
Reactie op Amani02
Heeft daar niets mee te maken bij de ene is het foetaal weefsel sneller mee ...
Bij mij zeiden ze uitdrukkelijk dat er niet genoeg foetaal DNA aanwezig was. Stond ook zo op de resultaten.
"Buisjes niet meer geldig" klinkt als een heel andere reden, maar dat is dan misschien gewoon heel ongelukkig geformuleerd 👀
10 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Oh, mocht dat? Op mijn brief (en dokter en gynae zeiden het ook) stond dat ...
Vreemd toch eigenlijk hè, hoe het in elk ziekenhuis toch weer anders is? 2 weken wachten, 3 weken wachten…
Dat afwachten is echt de hel 😄 telkens weer de app opstarten, liefst 20 keer per dag. Been there, done that! 🙈 Maar uiteindelijk had ik wel 7 kalenderdagen later (dinsdag bloedafname - dinsdag erna bericht) hét antwoord.
Ik duim dat je snel wat weet!!! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼
MOD
10 maanden geleden
Reactie op J.97
Ik heb nooit een mailtje gekregen, resultaten stonden het snelst op cozo.be ...
Ik heb om 14h mijn mailtje gekregen! Bij mij komen die resultaten van de NIPT niet op cozo 🤔 Bij de 1e NIPT kwam er toch niets op. En ik had toevallig vandaag rond 13h30 nog eens gekeken en toen stond er ook niets op!
Maar goed, het zijn ook niet echt waardes. Het is echt gewoon een getypte brief waarin staat dat er geen afwijkingen zijn en wat het geslacht is 😊