8 Reacties

MOD

één jaar geleden

Ik denk dat heel veel mensen dat gevoel hebben. Ik zit nu op 5 + 5 weken en leef van controle naar controle. Ik zit zelf in een fertiliteitstraject en wordt daardoor nauw opgevolgd (heb nu wekelijks een hcg controle gehad), maar ik denk dat je bij twijfel bij de dokter ook wel hcg kan laten controleren om te kijken of je op schema zit?

één jaar geleden

Ik volg precies hetzelfde traject. 15 november eerste echo en zou dan 9+2 zijn sinds laatste menstruatie. Ik vind het ontzettend moeilijk te geloven dat er een baby’tje in mij groeit dus tel elke dag af tot ik het met mijn eigen ogen kan zien, maar het wachten duurt inderdaad eeeeeuwen. Mijn vriend wil het liefst ook pas tegen familie en vrienden zeggen als we de eerste keer het hartje hebben zien kloppen, terwijl ik het al van de daken zou willen schreeuwen 😅 beetje rollercoaster van emoties hier.

één jaar geleden

Reactie op CaraVer

Ik volg precies hetzelfde traject. 15 november eerste echo en zou dan 9+2 z ...
Wij hebben al onze ouders en mn broer en schoonzus het laten weten, nu zit ik wel net in een moeilijke periode, ik ben namelijk mijn mama een maand geleden verloren dus was ergens een lichtpuntje voor mn papa dat ik dit al wou vertellen, de rest is tot ik 12w ben en weet dat alles inorde is

één jaar geleden

Vorige week een positieve zwangerschapstest gedaan. Mijn eerste echo is 14 november, zou dan 7w1d zijn denk ik. Het is ook mijn eerste zwangerschap en ben ook heel erg bang dat er iets verkeerd zou gaan. Heb zeker al 15 testen gedaan afgelopen week… Je bent zeker niet alleen met dat gevoel!

één jaar geleden

Reactie op BabyLammertijn

Vorige week een positieve zwangerschapstest gedaan. Mijn eerste echo is 14 ...
Heb ook al gedacht om een nieuwe test uit te voeren maar durf niet echt 😅 zo spannend allemaal

één jaar geleden

Exact hetzelfde gevoel! Ik denk door een eerder miskraam vlak voor deze zwangerschap. Ik kan volgende week vrijdag om een echo, ik ben dan 9+4 weken. Ik wist het al van 3+2 dus het duurde een eeeuwigheid. Het begint nu stilaan te korten.

één jaar geleden

Omdat wij in een fertiliteitsprogramma zitten krijg ik volgende week al een heel vroege echo. ( 5w 3 d) Hcg verdubbeld om de 48 uur. Maar ze willen zeker weten dat het oké is. Dus plannen ze dan zeer vroege echo in.

één jaar geleden

Amai, zo blij dat ik niet de enige ben die gek wordt van het niet weten. Ik zit ook in een fertiliteitstraject, maar moet toch wachten tot 10nov voor eerste echo (nu 5, bijna 6, weken dus tegen dan 8 weken). De dagen gaan zo traag. Ik wil zekerheid. Duidelijkheid. Ik heb echt wat schrik.