2 Reacties

19 uur geleden

Ik weet niet van waar je bent. Maar ik heb veel uit winkels zoals kinderplaneet (geboortelijst). Kleertjes van Hema, c&a, kringwinkel, zeeman en veel gekregen. Slaapkamer van vrienden enkel verzorgdressing is van ikea. Qua uitzet meubels en kleding heb ikzelf hooguit €700 á €800 uitgegeven. Kleertjes veel gekregen hooguit €200 uitgegeven (incl grotere maatjes tem 86) Ziekenhuiskosten kreeg ik iedere maand het restbedrag vd gyneacoloog niet meer dan €80 voor meerdere dagen. Als je hospitalisatie hebt is je bevalling gratis en betaal je enkel de dingen die niet onder verzekering vallen. Dit was in mijn geval €21. Doopsuiker komt van AVA en heb alles zelf gedaan was ongeveer €200, kaartjes zijn van kaartje2go en was €160. Borstvoeding heb ik een handmatige kolf van medela op bol.com (€40?) en 6 weken na bevalling de dubbele elektrische EVITE (€145?) op bol.com gekocht, Ik ben voor die aankoop eerst bij een borstconsult geweest en dit was €50. Ik neem enkel folavit ik denk dat ik er een maandje iets meer mee doe en das iedere keer €22 ofz. Na de zwangerschap ga je normaal ook naar de kiné en ik had 9 beurten totaal €325. Hier trek je alles van terug als je hospitalisatie heb.

19 uur geleden

Je hebt ook heel veel gratis pakketen. Zoals babyboom, kruitvat (vraag dir tijdig aan), dreambaby, en er ontgaan er mij veel. 😂 toppunt van een zwangerschap, je brein is een zeef