2 Reacties
19 uur geleden
Ik weet niet van waar je bent. Maar ik heb veel uit winkels zoals kinderplaneet (geboortelijst). Kleertjes van Hema, c&a, kringwinkel, zeeman en veel gekregen. Slaapkamer van vrienden enkel verzorgdressing is van ikea. Qua uitzet meubels en kleding heb ikzelf hooguit €700 á €800 uitgegeven. Kleertjes veel gekregen hooguit €200 uitgegeven (incl grotere maatjes tem 86)
Ziekenhuiskosten kreeg ik iedere maand het restbedrag vd gyneacoloog niet meer dan €80 voor meerdere dagen.
Als je hospitalisatie hebt is je bevalling gratis en betaal je enkel de dingen die niet onder verzekering vallen. Dit was in mijn geval €21.
Doopsuiker komt van AVA en heb alles zelf gedaan was ongeveer €200, kaartjes zijn van kaartje2go en was €160.
Borstvoeding heb ik een handmatige kolf van medela op bol.com (€40?) en 6 weken na bevalling de dubbele elektrische EVITE (€145?) op bol.com gekocht, Ik ben voor die aankoop eerst bij een borstconsult geweest en dit was €50.
Ik neem enkel folavit ik denk dat ik er een maandje iets meer mee doe en das iedere keer €22 ofz.
Na de zwangerschap ga je normaal ook naar de kiné en ik had 9 beurten totaal €325. Hier trek je alles van terug als je hospitalisatie heb.