21 Reacties

Proficiat, 🥳 Deze was van mij

4 dagen geleden

Is ook te zien of je veel gedronken hebt, want dan is de urine minder geconcentreerd. Enkel met een onderzoek heb je genoeg duidelijkheid.

4 dagen geleden

Mijn lijn was ook niet donker hoor. Dokter zei dat er maar een heel kleine mini kans is dat de test foutief een streepje toont. En zeker geen 4 x 🤭 Ik ben in de namiddag mijn bloedtest gaan doen na mijn werk. Ik had gevraagd als dit nuchter moest zijn en dit hoefde niet. Dus ik zou het toch gewoon inplannen na je werk :) en proficiat! 😊😊

Reactie op Little_Birdy

Is ook te zien of je veel gedronken hebt, want dan is de urine minder gecon ...
In Nederland krijg je geen bloedonderzoek. Gaan ze je urine testen op zelfde manier als je zelf doet

4 dagen geleden

Reactie op Little_Birdy

Is ook te zien of je veel gedronken hebt, want dan is de urine minder gecon ...
Ja op 15/11 had ik een bloedonderzoek en dan was hcg 66, maar had toen nog verlof. Vanaf morgen terug beginnen werken

4 dagen geleden

Reactie op Morgannn

Mijn lijn was ook niet donker hoor. Dokter zei dat er maar een heel kleine ...
Heb in totaal echt meer dan 10 testen bijna 😂 heb op 15/11 ook een bloedonderzoek laten doen en dan was hcg 66, dan had ik nog verlof. Vanaf morgen terug werken. Ik ga toch proberen bij mijn huisarts in de avond inderdaad terug te gaan…

4 dagen geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

In Nederland krijg je geen bloedonderzoek. Gaan ze je urine testen op zelfd ...
Ow oké wist ik niet (ben van belgie)

4 dagen geleden

In Nederland krijg je geen bloedonderzoek. Gaan ze je urine testen op zelfd ...
Oh echt?? Hier in België is het de “gewoonte” (toch wat ik gewend ben) om na een positief urinetest bij de huisarts bloed te nemen om te zien hoeveel hormoon hcg in je bloed zit

4 dagen geleden

Reactie op indy711

Ja op 15/11 had ik een bloedonderzoek en dan was hcg 66, maar had toen nog ...
Een tip als je nog niet meteen kunt gaan voor bloed. Trek een duidelijke foto van de strepen na de uitvoering. En dan kun je ze beter vergelijken. Want die indrooglijnen vervagen ook heb ik de indruk

4 dagen geleden

Reactie op indy711

Heb in totaal echt meer dan 10 testen bijna 😂 heb op 15/11 ook een bloedon ...
Dat zijn heel veel positieve testen 🤭😍

4 dagen geleden

Reactie op Little_Birdy

Een tip als je nog niet meteen kunt gaan voor bloed. Trek een duidelijke fo ...
Ja en ik ga echt zo ver dat ik zelfs foto’s stuur naar chatgpt om te vragen wat die ervan denkt 😅

4 dagen geleden

Reactie op Morgannn

Dat zijn heel veel positieve testen 🤭😍
Kleine nieuwe verslaving precies, net zoals alle app’s af te scrollen en op te zoeken wat er gebeurd 😂🥰

4 dagen geleden

Reactie op indy711

Kleine nieuwe verslaving precies, net zoals alle app’s af te scrollen en op ...
Je bent niet alleen 😅

4 dagen geleden

Reactie op indy711

Een streepje is een streepje, hoe licht het ook is 😁 Ik had een streepje dat ik zelfs niet op foto kon vastleggen, maar intussen toch 7 weken zwanger. ☺️

Reactie op Little_Birdy

Ow oké wist ik niet (ben van belgie)
Nederland zeggen dan dat die testen niet 100% betrouwbaar is. Zelfde van dna test word ook niet gedaan in Nederland. Pas rond 20 weken weet je de geslacht pas. Ik was blij dat ik het in België heb laten doen. En volledig controle in België heb

4 dagen geleden

Reactie op indy711

Kleine nieuwe verslaving precies, net zoals alle app’s af te scrollen en op ...
Haha same 🤭

Reactie op indy711

Oh echt?? Hier in België is het de “gewoonte” (toch wat ik gewend ben) om n ...
Klopt, mijn gynaecoloog zei al Nederlanders zijn laks en lopen 100 jaar achter. Ben blij dat nu controle heb in België

Reactie op indy711

Ik dacht dat ik verslaafd was aan testen

4 dagen geleden

Ik dacht dat ik verslaafd was aan testen
Oh nee hoor haha mijn vriend wordt gek van mij 😂

4 dagen geleden

Klopt, mijn gynaecoloog zei al Nederlanders zijn laks en lopen 100 jaar ach ...
Ik heb wel gehoord dat met de NIPT het geslacht niet wordt verteld omdat er blijkbaar mensen zijn die abortus plegen op basis van het geslacht en dat het tot 24 weken is toegestaan om abortus te plegen…