131 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

De vruchtbaarheid is precies erg regiogebonden geweest de laatste tijd 😅 Z ...
Hahahah 🤣🙈

11 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Hahahaha geniaal 😂😂

11 dagen geleden

Welke kwaaltjes hebben jullie? Morgen zou ik 6 weken moeten zijn.

11 dagen geleden

Reactie op VerstandigeEiland056706

Ik ben morgen 5 weken. Ik ben enorm moe, heel pijnlijke borsten en belachelijk veel honger. 😅

11 dagen geleden

Reactie op Babs1460

Ik ben morgen 5 weken. Ik ben enorm moe, heel pijnlijke borsten en belachel ...
Proficiat!!! De pijnlijke borsten vallen heel goed mee! Ze zijn vooral al vergroot bij mij heb ik de indruk. Ik ben vooral ook moe en honger en winderigheid

11 dagen geleden

Proficiat!!! De pijnlijke borsten vallen heel goed mee! Ze zijn vooral al v ...
Jij ook proficiat! Spannend allemaal hè? Oh bij mij niet. Ik word er snachts van wakker met draaien en er tegen te komen. Maar dat honger hebben is echt wel een ding 😂 mijn vrouw verschiet ervan hoeveel ik kan eten..

11 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Hahaha valt inderdaad op 😂

11 dagen geleden

Ben vandaag 6w1 de kwaaltjes die ik momenteel heb zijn de hele dag misselijk,overgeven, super moe, pijnlijke borsten ( ook al vergroot want bh is al strak aant zitte😂), heel opgeblazen buik. De 27ste de echo maar begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het er 2 zijn

11 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Daar lijkt het wel op ja😂

11 dagen geleden

Reactie op mommy0

Ben vandaag 6w1 de kwaaltjes die ik momenteel heb zijn de hele dag misselij ...
Ow wat spannend! Zou je blij zijn met een tweeling? 😁 Ik hoor geregeld dat die 6e week echt verschrikkelijk is qua ziek zijn. Ik ben morgen 6 weken dus hoop dat ik wat gespaard zal blijven 🙄 Momenteel enkel pijnlijke borsten, vermoeidheid, veel eten en veel boertjes laten…

11 dagen geleden

Hier 6w3d en nog steeds zeer pijnlijke borsten, maar sinds dit weekend ook echt last van misselijkheid 🥲 veel vlagen van misselijkheid, maar dan toch ook honger hebben, niet willen eten, maar dan met momenten ook willen schrokken en dan weer te veel gegeten en weer misselijk 😂🫠

11 dagen geleden

Hier is het exact van het zelfde 😅 heel de dag een ongemakkelijk gevoel in me buik. (Geen pijn ofso) non-stop honger en vanaf ik eet verdwijnt de honger . Dan zijn er momenten dat ik het gevoel heb dat ik 3borden vol zou kunnen uiteten 😅 en dan zit ik met een veel te volle buik in de zetel 😅 weet echt niet hoe hiermee deftig omgaan 😂

11 dagen geleden

Goeieavond allemaal! Proficiat aan iedereen! Ik ben Danelle, 34 jaar. Word hier lid van team Kortrijk, uitgerekend voor 17 Julie 2025 😉 Mijn man, ikzelf en twee katten komen uit Zuid-Afrika en wonen nu bijna twee jaar in België. Ik heb een lange weg achter de rug met endometriose en een aantal miskramen, dus eindelijk weer zwanger en ik hoop dat deze baby blijft. Ik vind het een beetje spannend om deze zwangerschap in een nieuw land en ver van familie en mijn artsen en gynaecologen door te maken. Aan iedereen een mooie zwangerschap! 🤰

11 dagen geleden

Herkennen jullie dit gevoel? Ik heb soms zo "tienermoedervibes". Ik ben dan wel al 27 jaar, maar voel me soms nog te jong om mama te worden... 😂 Alsof ik bang moet zijn voor de reactie van mijn (schoon)ouders, hoewel ik weet dat ze suuuuperhard uitkijken naar een kleinkind.

11 dagen geleden

Reactie op DierbareAnemoon935803

Goeieavond allemaal! Proficiat aan iedereen! Ik ben Danelle, 34 jaar. Wo ...
Oh dat moet inderdaad wat spannend aanvoelen in een nieuw land. Weet dat je hier ook terechtkan met praktische vragen of bezorgdheden he! En welkom!

11 dagen geleden

Reactie op crazycoco97

Herkennen jullie dit gevoel? Ik heb soms zo "tienermoedervibes". Ik ben dan ...
Ik herken het ook wel een beetje. Ben ook 27 jaar, en heb vooral schrik van de reactie van mijn schoonvader, gewoon ook omdat die mens altijd commentaar heeft op alles 🙈

11 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Oh dat moet inderdaad wat spannend aanvoelen in een nieuw land. Weet dat je ...
Hartelijk dank! Het was een juweeltje om deze app en deze groep vrouwen te vinden! Ik zie hier al een paar zwangerschapsvriendschappen uit voortkomen! Wat leuk!

11 dagen geleden

Hoi iedereen en proficiat met zwangerschappen! 🎉 Ik ben Alena, volgende week word ik 34 jaar, 1ste keer zwanger en uitgerekend voor 12 juli. Ben 2 jaar geleden voor de liefde verhuisd naar Limburg en ga in Mol opgevolgd worden. Heb prachtige partner en 2 katten, Milou en Louna 😘

11 dagen geleden

Reactie op Euryclea

Hoi iedereen en proficiat met zwangerschappen! 🎉 Ik ben Alena, volgende w ...
Hoii,, Proficiat! Hahaha, hier net omgekeerd ben afkomstig van Genk en verhuisd naar Mol voor de liefde. Maar we gaan toch terug richting Limburg als we ons huisje gaan kopen 🥰

11 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Ow wat spannend! Zou je blij zijn met een tweeling? 😁 Ik hoor geregeld dat ...
Tweeling zou natuurlijk ook welkom zijn al zou ik vooral paniek hebben hoe ik da moet doen en of ik da kan. Ik hoop voor jou dat het je inderdaad gespaard blijft tis echt verschrikkelijk