131 Reacties
12 dagen geleden
Reactie op mommy0
Zou wel fijn zijn moest dit inderdaad eens kunnen gebeuren. Wie weet liggen ...
Ooh ja daar had ik nog niet bij stil gestaan. Ik beval waarschijnlijk in Hasselt, maar Sint-Truiden zou ook nog kunnen want ik woon er middenin.
12 dagen geleden
Reactie op Katleen003
Ooh ja daar had ik nog niet bij stil gestaan. Ik beval waarschijnlijk in Ha ...
Ja aangezien der hier veel van limburg zijn dacht ik daar ineens aan da we misschien wel ooit bij 1 van de personen hier op de zelfde afdeling komen te liggen. Hier gaat het het noorderhart ziekenhuis in pelt zijn
11 dagen geleden
Hi! Ik ben 27 jaar en ben een juf uit het Kortrijkse. Mijn man was al langer klaar voor een kindje, maar ik wilde toch wachten tot ons trouwfeest in mei achter de rug was. :-)
Ik testte de week voor de herfstvakantie positief, wat ons citytripje in de vakantie voedingsgerelateerd wel wat spannender maakte.
Mijn man en ik zijn 8,5 jaar samen en zijn trotse "pawrents" van onze hond die al 4 jaar onze troetelbeer is.
Ik ben 6w4 ver en heb mijn eerste echo op 21 november. Ik ben heel moe en voel me wat belabberd, maar kan voor de rest niet klagen van de kwaaltjes.
Liefs voor jullie allemaal 💛
11 dagen geleden
Dag dames,
Ik en mijn partner werken in de zorgsector. Gelukkig kan ik blijven doorwerken. 😄
We wonen in Eeklo we hebben 2 Maine coons en 1 gewone huiskat. We hebben ook een hele leuke zoon van 23 maanden.
Nu in blijde verwachting van een ongelukje 😅 we zaten in een pgt traject. ( Embryo controleren op foutief gen =IVF sleur) dit embryo heeft dus geen screening gehad.
Nu is de vraag doe ik een punctie of niet. 😅 Volgens de app ben ik nu 5weken en 5a6 dagen... 😄
11 dagen geleden
Welkom @crazycoco97, @Liske99 en @D11INE V 🥰 Proficiat met jullie zwangerschappen!
11 dagen geleden
Reactie op Liske99
Hallo allemaal! Ik ben Lisa, 25 jaar oud. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen. Uit ...
Oh we zijn op dezelfde dag uitgerekend!
11 dagen geleden
Hallo iedereen! Ik ben Charlotte, 25 jaar en woon in Harelbeke (regio Kortrijk)
Dit is mijn 1e zwangerschap dus vind dit enorm spannend allemaal. Ik probeer niet te stressen. Dit weekend ontdekt dus dat ik zwanger was. Morgen naar de huisarts voor bloedafname! Hopelijk is dit dan al goed nieuws 😍
11 dagen geleden
De vruchtbaarheid is precies erg regiogebonden geweest de laatste tijd 😅 Zoveel uit Limburg, en dan een aantal mensen allen uit Kortrijk. Een beetje vreemd… 🤔