131 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op Noussss

Hoi ☺️ mijn naam is Anouschka en ben 31 jaar. Wij zijn zwanger (voor het e ...
Oh oeps en wij wonen in Bilzen (beverst), kort bij Diepenbeek 😅 Limburg 💪😂

12 dagen geleden

Als we een meet up gaan doen zal het vermoedelijk in Limburg zijn 😂

12 dagen geleden

Reactie op sofieve97

Hahahah, zowiezo. Ik woon wel in Mol voor de liefde. Maar ben afkomstig van Genk en mijn hart verloren in Zonhoven. Zijn aan zoeken om te kopen 🙈

12 dagen geleden

Reactie op Vanssaa

Hahahah, zowiezo. Ik woon wel in Mol voor de liefde. Maar ben afkomstig va ...
Zonhoven is idd heel mooi, verrassend veel natuur en om te winkelen is de Hasseltweg ideaal, alles bij mekaar, ook voor ons heel kortbij

12 dagen geleden

Reactie op Vanssaa

Hahahah, zowiezo. Ik woon wel in Mol voor de liefde. Maar ben afkomstig va ...
Dan gok ik dat je ook in het Heilig Hart gaat? Dan komen we elkaar misschien nog tegen 😆

12 dagen geleden

Reactie op sofieve97

Zou wel fijn zijn moest dit inderdaad eens kunnen gebeuren. Wie weet liggen sommige van ons zelfs in het zelfde ziekenhuis als het zover is

12 dagen geleden

Reactie op mommy0

Zou wel fijn zijn moest dit inderdaad eens kunnen gebeuren. Wie weet liggen ...
Ik ben om de 2 weken in Limburg, dus ik zie dat zeker zitten

12 dagen geleden

Reactie op mommy0

Zou wel fijn zijn moest dit inderdaad eens kunnen gebeuren. Wie weet liggen ...
Ooh ja daar had ik nog niet bij stil gestaan. Ik beval waarschijnlijk in Hasselt, maar Sint-Truiden zou ook nog kunnen want ik woon er middenin.

12 dagen geleden

Reactie op sofieve97

Ik ben om de 2 weken in Limburg, dus ik zie dat zeker zitten
Top is misschien fijn voor in de toekomst dit is met ne groep te doen die dat ziet zitten.

12 dagen geleden

Reactie op Katleen003

Ooh ja daar had ik nog niet bij stil gestaan. Ik beval waarschijnlijk in Ha ...
Ja aangezien der hier veel van limburg zijn dacht ik daar ineens aan da we misschien wel ooit bij 1 van de personen hier op de zelfde afdeling komen te liggen. Hier gaat het het noorderhart ziekenhuis in pelt zijn

11 dagen geleden

Reactie op HarryW

Dan gok ik dat je ook in het Heilig Hart gaat? Dan komen we elkaar misschie ...
In behandeling bij het Jessa ZH in Hasselt ☺️

11 dagen geleden

Reactie op Katleen003

Ooh ja daar had ik nog niet bij stil gestaan. Ik beval waarschijnlijk in Ha ...
Ik woon in Mol, maar hoop toch dat alles in Hasselt zou kunnen doorgaan omwille van mijn opvolging daar in endometriose, bbz etc,..

11 dagen geleden

Hi! Ik ben 27 jaar en ben een juf uit het Kortrijkse. Mijn man was al langer klaar voor een kindje, maar ik wilde toch wachten tot ons trouwfeest in mei achter de rug was. :-) Ik testte de week voor de herfstvakantie positief, wat ons citytripje in de vakantie voedingsgerelateerd wel wat spannender maakte. Mijn man en ik zijn 8,5 jaar samen en zijn trotse "pawrents" van onze hond die al 4 jaar onze troetelbeer is. Ik ben 6w4 ver en heb mijn eerste echo op 21 november. Ik ben heel moe en voel me wat belabberd, maar kan voor de rest niet klagen van de kwaaltjes. Liefs voor jullie allemaal 💛

11 dagen geleden

Hallo allemaal! Ik ben Lisa, 25 jaar oud. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen. Uitgerekend voor 9 juli 2025! Dit is mijn eerste zwangerschap dus allemaal nog nieuw en spannend!

11 dagen geleden

Dag dames, Ik en mijn partner werken in de zorgsector. Gelukkig kan ik blijven doorwerken. 😄 We wonen in Eeklo we hebben 2 Maine coons en 1 gewone huiskat. We hebben ook een hele leuke zoon van 23 maanden. Nu in blijde verwachting van een ongelukje 😅 we zaten in een pgt traject. ( Embryo controleren op foutief gen =IVF sleur) dit embryo heeft dus geen screening gehad. Nu is de vraag doe ik een punctie of niet. 😅 Volgens de app ben ik nu 5weken en 5a6 dagen... 😄

11 dagen geleden

Welkom @crazycoco97, @Liske99 en @D11INE V 🥰 Proficiat met jullie zwangerschappen!

11 dagen geleden

Reactie op Liske99

Hallo allemaal! Ik ben Lisa, 25 jaar oud. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen. Uit ...
Oh we zijn op dezelfde dag uitgerekend!

11 dagen geleden

Reactie op Katleen003

Oh we zijn op dezelfde dag uitgerekend!
Oooh wat leuk!!

11 dagen geleden

Hallo iedereen! Ik ben Charlotte, 25 jaar en woon in Harelbeke (regio Kortrijk) Dit is mijn 1e zwangerschap dus vind dit enorm spannend allemaal. Ik probeer niet te stressen. Dit weekend ontdekt dus dat ik zwanger was. Morgen naar de huisarts voor bloedafname! Hopelijk is dit dan al goed nieuws 😍

11 dagen geleden

De vruchtbaarheid is precies erg regiogebonden geweest de laatste tijd 😅 Zoveel uit Limburg, en dan een aantal mensen allen uit Kortrijk. Een beetje vreemd… 🤔