131 Reacties
14 dagen geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Joy bijna 30jaar en ben nu 5w3 zwanger van ons 2de kindje dit is ook opnieuw een 🌈 zwangerschap heb een miskraam gehad in Maart. Ons dochtertje was ook een 🌈 baby. Ons dochtertje is met Halloween 2 jaar geworden.
Mijn partner en ik zijn beide actief in de kinderopvang, ikzelf ben onthaalmama bij ons thuis en vanaf Januari gaat mijn partner bij een andere kinderopvang werken. Buiten ons werk spenderen wij graag tijd met het gezin en onze familie.
Foto van onze dochter
13 dagen geleden
Hey, ik ben Sofie, 27 jaar en getrouwd. Mijn man en ik wonen samen in Gent met onze hond Felix (golden retriever). Ik ben oorspronkelijk geboren en getogen in Bree (Limburg), maar ondertussen al 4 jaar geleden verhuisd naar Gent voor de liefde.
Ik ben nu 4w en 4d zwanger van ons eerste kindje (in augustus wel al een miskraam gehad).
Ik haak heel graag knuffeltjes in mijn vrije tijd, en werk als verpleegkundige.
Ik ben uitgerekend rond 14 juli.
Veel Limburgers hier precies ☺️
13 dagen geleden
Hallo! Ik ben ook uitgerekend op 10juli ! 🫶
Ik ben Amel 29jaar ( sinds maart 2024 aan het proberen voor een kindje)
1x had ik een miskraam
Nu opnieuw zwanger 🤞🤞heel hard aan het hopen dat alles goed is hier 🤞🍀
Heb een zeer stressy job als interne verkoopster bij afval bedrijf.
Veel succes dames! 🫶
13 dagen geleden
Reactie op Suriii
Ik ben van Heusden-Zolder ik ga verhuizen naar beringen-koersel
Ik ben van Veurne west Vlaanderen 😅
13 dagen geleden
Hey! Ik ben Jolien, bijna 30 jaar en jazeker, ik woon ook in Limburg (Maasmechelen) 😉 vandaag 6 weken zwanger van ons langverwachte eerste kindje ❤️ wij hebben ook een furbaby, onze Britse Korthaar Fons (ook cat lady dus 😂). Ik werk in het Buitengewoon onderwijs en heb vandaag afscheid genomen van mijn schatjes daar owv moederschapsbescherming, heel dubbel 🥺
13 dagen geleden
Goeieavond allemaal!
Ik ben Morgan, 29 jaar. Samen met mijn vriend wonen we in Kortrijk. En ja hoor, ook wij hebben een poezevriendinnetje, Nisha 😻
In onze ogen werd het tijd voor een kindje waar we al zolang naar uitkeken. Tot onze verrassing gebeurde het zo snel, dat we net een huis aan het kopen zijn en dan direct tot de vaststelling komen dat we een kindje verwachten. De renovatie van het huis zal dus mogen snel gaan vanaf dat we de sleutel krijgen 🙈 ik ben nu 5w +5d.
Ik werk als verpleegkundige en mag stoppen aan 6 maand. Tot nu toe heel dankbaar dat ik niet misselijk ben. En blijf ook hard hopen dat dit zo blijft 🙈
13 dagen geleden
Reactie op Morgannn
Goeieavond allemaal!
Ik ben Morgan, 29 jaar. Samen met mijn vriend wonen we ...
Oh een mede-Kortrijkzaan! Een beetje tegengewicht geven tegen al die Limburgers hier 😅
11 dagen geleden
Hoi ☺️ mijn naam is Anouschka en ben 31 jaar.
Wij zijn zwanger (voor het eerst) en zitten op 5w5d ongeveer.
Wij zijn poezen ouders van 2 prachtige main coones en sinds gisteren van een prachtige Duitse scheper pup 🥰
Zowel ik als mijn vriend zijn vrachtwagenchauffeur en ook k zal op 6 maanden mijn sleutel moeten ophangen.
Ik wens iedereen een zorgeloze mooie zwangerschap toe 🥰