131 Reacties
vor 14 Tagen
Proficiat allemaal!
Ik ben Tyra, volgende maand 27 jaar. Ik woon in Belgie, ik ben getrouwd en heb 2 lieve katers Apollo en Minos.
Ik ben momenteel 6w3d zwanger en uitgerekend voor 30 juni 2025. Ik heb het afgelopen jaar al twee miskramen gehad dus het is alweer heel erg spannend! Maar ik ben optimistisch dat het deze keer voor echt is 🤞
vor 14 Tagen
Ik ben Jolien, ben 31 jaar en getrouwd. We gaan samen voor ons eerste kindje en ben nu 5w3d.
Ik werk als psycholoog in de verslavingszorg en zal mogen stoppen als mijn 5e maand begint. Ben daar heel blij mee 😊
We wonen in Kortrijk en hebben nog een kat, Alba (7j). Ik hou me verder graag bezig met haken, mijn aquarium en ben aan het leren naaien nu.
Hoe grappig trouwens dat de katten zo prominente plaats krijgen in de voorstelling. Genoeg cat ladies aanwezig denk ik 😂
vor 14 Tagen
Reactie op Suriii
Ik ben Sureyya. Ik ben 28 jaar vandaag verjaard. Ik ben getrouwd. Het is mi ...
Ik moet een beetje lachen met je stress rond hormonen als call agent 😅 Ik zie het zo voor me! Moet inderdaad soms moeilijk zijn… 🫣
vor 14 Tagen
Reactie op HarryW
Leuk een aquarium! Ik ben net begonnen, mss kan ik je wel om tips vragen, n ...
Haha ja, stuur me gerust privé 😉
vor 14 Tagen
Ik ben "Harry". Ik ben 38 en zwanger van ons derde kindje. Tussen de eerste en de tweede zit 1j4m en nu zal er 1j6m tussen zitten. Complete chaos dus ;-)
Omdat dit de laatste zwangerschap zal zijn en wil ik er bewust van genieten en alle "laatste keren" op te slaan, en daar hoort een forum dan ook bij :-)
Eerste echo 2 december op 9 weken.
vor 13 Tagen
Hallo,
Ik ben Natasja, 26 jaar en woon in Limburg (België).
Momenteel ben ik 5 weken en 4 dagen zwanger. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben, dus heel erg spannend! Ik vertrouw erop dat alles goed zal verlopen, maar als klinisch orthopedagoog heb ik toch ook wel een bang hartje voor wat allemaal mis kan gaan.
Op 29/11 staat onze eerste echo gepland. Een moment waar we enorm naar uitkijken en die mij hopelijk al een beetje meer kan geruststellen 😊.
Oohja en net zoals de vele cat ladies hier, hebben wij ook 3 katjes. Die precies al aanvoelen dat ik zwanger ben: ze spelen een stuk voorzichtiger met mij en komen vaker op mijn buik liggen. Zalig! 🥰