15 Reacties
één dag geleden
Reactie op mommy0
Ja hoor er zitten maar iets van 5 dagen tussen het kan zijn dat jouw hcg om ...
Dankjewel voor de reactie, ik mag pas 3/12 een echo dus ik zal dan pas echt gerust zijn denk ik🙈
één dag geleden
Reactie op 🧸❤️
Hoe kunnen jullie je hcg zo goed bijhouden? Gaan jullie elke x naar de dokt ...
Ik ben de 2x keer uit eigen initiatief bloed gaan prikken om me wat gerust te stellen.. maar eigenlijk maak ik mij nog meer zorgen als je de cijfers ziet😅 maar dokter zei ook zolang alles stijgt en je zit in de curve zou het goed zijn.
één dag geleden
Reactie op 🧸❤️
Als de dokter dat zegt zou ik me niet te veel zorgen maken.. volgens mij is ...
Klopt.. het was hier totaal onverwachts. Maar we zijn er zooo blij mee en het is nog zo lang wachten tot de echo.. het is allemaal zo spannend he!
één dag geleden
Reactie op 🧸❤️
Wat leuk! Een onverwachts cadeautje ❤️Hoe ver ben je nu?
6w1d. Hoe ver ben jij?
één dag geleden
Reactie op Momtobe(2nd)
Dankjewel voor de reactie, ik mag pas 3/12 een echo dus ik zal dan pas echt ...
Dat begrijp ik heel goed. Denk dat iedereen dat wel nodig heeft die eerste echo om wat gerust te zijn. Hier ook terug in verwachting van ons regznboogkindje na een miskraam afgelopen augustus. Woensdag mogen we voor de echo langs tot dan is het ook effe afwachten
één dag geleden
Reactie op 🧸❤️
Hoe kunnen jullie je hcg zo goed bijhouden? Gaan jullie elke x naar de dokt ...
Ik heb ook uit eigen initatief 3x bloed laten trekken. 1x moet je zowizo gaan die andere 2x heb ik het gevraagd aangezien ik al een miskraam heb gehad om mezelf wat gerust te stellen.
één dag geleden
Reactie op mommy0
Dat begrijp ik heel goed. Denk dat iedereen dat wel nodig heeft die eerste ...
Spannend!
18 uur geleden
Reactie op Momtobe(2nd)
Ik ben de 2x keer uit eigen initiatief bloed gaan prikken om me wat gerust ...
Ik mag het niet van mijn dokter 🙃
Eigenlijk inderdaad om die rede.. hij is van mening dat je je de hele zwangerschap zorgen maakt. En iedere keer denk je “na die echo is het beter en ben ik gerust” maar het blijft. En hij zei, anders maak je je ongerust over cijfers die misschien een vertekend beeld geven. Hij trekt pas bloed als er aanleiding toe is of op vraag van de gynaecoloog.. en eigenlijk heeft hij gelijk.. we maken onszelf gek..