19 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 6w2d en heb momenteel misselijkheid/overgeven, pijnlijke borsten, af en toe hoofdpijn, menstruatie-achtig krampen, en minder honger 😅

2 maanden geleden

Ik ben 4w3d en mijn symptomen op de moment zijn: - vermoeidheid - opgeblazen gevoel - gassy - pijn in onderrug - borsten beginnen te komen - mega veel honger, echt buikpijn krijgen van de honger

2 maanden geleden

Ik net 6w vandaag: - vermoeidheid - soms hoofdpijn - minder eetlust (nog geen misselijkheid) - gevoelige borsten - soms lichte krampjes/steekjes in mijn onderbuik - opgeblazen gevoel - soms lage rugpijn

2 maanden geleden

6w 1d *Gevoelige borsten *Misselijk sinds 3 dagen en deze ochtend voor het eerst gebraakt (gal) *totaal geen honger, wss door misselijkheid, met als gevolg slap gevoel en zwarte vlekken zien bij rechtstaan.... Uit mn zetel komen is een hele opgave *Heel de dag door hartkloppingen, bij minste inspanning wordt dit nog erger 😵‍💫 NIET LEUK!

2 maanden geleden

5w Gevoelige borsten Honger Geen hoofdpijn Menstuatie pijnen vaak Vermoeid verschrikkelijk Misselijk niks momenteel.

2 maanden geleden

4w4d - Hoofdpijn - Af en toe paar minuten misselijk - Moe - Opgeblazen gevoel - Veel honger

2 maanden geleden

7w1 - Misselijk - overgeven - moe - Rugpijn - gevoelige borsten - met momenten duizelig - niet echt eetlust

2 maanden geleden

7w1 vermoeidheid, gevoelige borsten. Af en toe eens misselijk.

2 maanden geleden

7 weken vandaag: - hier en daar misselijk - goestingskes (hartig) - wnr niet misselijk -> honger - veel plassen - vermoeid (ik kan opstaan na een nacht doorslapen, met een baby, en nog steeds moe. Ook na een dutje van 2u) - lage rugpijn - verkouden met hoesten

2 maanden geleden

Begin 5 wkn: * snel moe, maar toch weinig slapen ‘s nachts. Haal dit dan wel in overdag 🤭 * lage rugpijn * gevoelige borsten bij aanraking * weinig eetlust

2 maanden geleden

5w5d: - verstopte neus dus slecht slapen - moe-moe-moe - veel plassen - misselijk als ik honger heb - meer eten - giga opgeblazen - af en toe hoofdpijn - borsten zijn voller maar doen geen pijn - soms geen eetlust En mijn hart gaat te keer als ik een trap doe, met dat moeilijker ademen nog erger.

2 maanden geleden

Ik ben bijna 8 weken en dit zijn mijn symptomen: - gevoelige borsten (maar ik begin eraan te wennen, lijken minder pijnlijk... behalve als ik slaap --> buikslaper :/) - vermoeidheid (na werkdag kom ik zetel niet meer uit) - misselijk en opgeblazen gevoel (maaltijden vallen erg zwaar, nog niet moeten overgeven maar wel vaak kokhalzen) - heel gevoelig voor geuren - (banden)pijn in onderbuik bij niezen of bruuske bewegingen - emotioneel - veel plassen (ook 's nachts moet ik minstens 1x opstaan) Héél dankbaar dat mijn lichaam weet wanneer het zich sterk moet houden, want op het werk of bij afspraakjes heb ik hier amper last van. Eenmaal thuis word ik er terug aan herinnerd dat ik zwanger ben. :-) Hoewel ik flink wat symptomen heb, ga ik toch heel blij zijn als wij donderdag een eerste echo te zien krijgen. Ik heb de onzekerheid flink onderschat... Liefs 🤍

2 maanden geleden

Ik ben 5wd2: - menstruatieachtige pijn (rug en buik) - soms steekjes in de zij - puistjes aan borstgebied - opgeblazen gevoel soms - niet misselijk 🤞🏻 - geen last v extra vermoeidheid

2 maanden geleden

Vandaag 7w - veel honger - vermoeid en soms hoofdpijn - een beetje misselijk als ik even niets heb gegeten - grotere en gespannen borsten - moet veel boertjes laten - verlies heel veel haar (weet niet of dat door de zwangerschap komt)

2 maanden geleden

Reactie op sofieve97

Ik net 6w vandaag: - vermoeidheid - soms hoofdpijn - minder eetlust (nog g ...
Idem hetzelfde hier, en vandaag ook 6w1d 😄

2 maanden geleden

Vandaag toch wel 6weken en al men symptomen zijn precies weg. Honger jha ma da heb ik altijd

2 maanden geleden

8weken: -vaker plassen -veel gassen -nergens zin in hebben van eten -borsten doen erg pijn en groot -soms hoofdpijn -niet misselijk -heel erg moe -al 2kg bijgekomen ondanks weinig eten

2 maanden geleden

Vandaag 8 weken: -Gevoelige borsten (komen en gaan, maar niet dat ik er helemaal niks aan kan verdragen) -misselijkheid met vlagen ... niet met overgeven maar gewoon geen zin in eten en heel slecht tegen bepaalde geuren kunnen. Zoals ui, knoflook en augurken. 😅 - vermoeidheid (al weken ... slaap echt heel erg veel ...) - Bijna 3kg afgevallen ... (maar heb nog genoeg reserves. BMI van 28) Dat is het zowat ...

2 maanden geleden

7w 4d rommelende darmen, rugpijn, niet zo veel zin hebben om te eten, zuur hebben en heel moe zijn