194 Reacties
18 dagen geleden
Hi allemaal!
Ook ik sluit graag aan in jullie clubje. Na enkele maanden proberen voor ons eerste kindje, voelde ik vorige maand écht aan dat ik zwanger was. Wanneer de gevoelige borsten op kwamen zetten, werd het tijd voor een testje. En jawel hoor... positief! :-) De dag nadien ging ik onmiddelijk langs bij de dokter voor een bloedafname en ook hier waren mijn waardes mooi hoog.
Ik ben inmiddels 6w1d ver en ik vind het zwijgen heel lastig. Mijn kwaaltjes vallen goed mee (gevoelige borsten, 's avonds na het werk flink uitgeput en af en toe 's avonds ook wat misselijk). 's Nachts vind ik slapen lastig. Ik vind geen goede houding en mijn borsten maken het er ook niet makkelijker op.
Verder vind ik de onzekerheid ook heel slopend. Ik durf niet blij of gelukkig te zijn, uit angst om teleurgesteld te worden. 21 november hebben we onze eerste echo en daar kijk ik heel erg naar uit.
Ik ben heel benieuwd om dit avontuur samen met jullie te beleven.
Liefs x
17 dagen geleden
Reactie op crazycoco97
Hi allemaal!
Ook ik sluit graag aan in jullie clubje. Na enkele maanden p ...
Hey! Welkom en proficiat 😊 Het is inderdaad een leuke maar ook onzekere tijd! Als die echo voorbij is zullen we hopelijk allemaal wat rust kunnen vinden!
7 dagen geleden
Hi, ik heb de app even achterwegen gelaten omdat ik merk dat ik mezelf te veel wil vergelijken.
Ik heb een hele zware week achter de rug. Mijn hcg liep niet in de richting dat moest (wel binnen de voorwaarden). Mijn progesteron stond ook laag, ik had zo veel paniek.
Maar zaterdag was er toch een gynaecoloog die me wilde helpen en die een echo wilde doen. Ik ging er naartoe met een eng gevoel, ze zei ook dat we misschien nog niets konden zien.. of nog geen hartje.
Maar wat bleek, zaterdag mocht ik zien dat ik mooi op schema loop en heb het hartje voor de eerste keer zien pinken.
Vandaag moet ik terug gaan naar onze eigen gynaecoloog.
7 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hi, ik heb de app even achterwegen gelaten omdat ik merk dat ik mezelf te v ...
Ik denk dat dat willen vergelijken, bewust of onbewust, bij iedereen wel een beetje is. Ik ben daar zelf ook schuldig aan, en dat brengt meer onzekerheid met zich mee dan zekerheid. Enorm ongezond en ook ik heb een privé echo laten uitvoeren om mijn eigen wat geruster te stellen. Ik mag 25/11 naar mijn eerste officiële echo 🤞🏼
7 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hi, ik heb de app even achterwegen gelaten omdat ik merk dat ik mezelf te v ...
Dat snap ik helemaal je moet doen wat op dat moment voor jou het beste aanvoelt! Het zal zeker heftig zijn geweest maar wat fijn dat je al een echo hebt gehad en je het hartje hebt zien kloppen. Veel succes vandaag ook weer🤞