194 Reacties
20 dagen geleden
Reactie op Cnne
Heb je ondertussen nog je HCG laten nakijken? 🤍
Nee heb dat niet gedaan, maar ben blijven zwangerschapstesten doen en die zijn mooi opgelopen. Dus ik hou daaraan vast 😊
20 dagen geleden
De 27 ste oktober moest ik normaal mijn menstruatie krijgen . Maar het kwam er niet door dus ik dacht och dat is heel normaal je hebt dat nog al voor gehad dat ze 3 dagen te laat waren of meer . Maar toen was ik super moe misselijk en dan den 30 ste een testje gaan halen en was direct positief ben nu ongeveer 4 weekjes ben super blij juist de vader wou nu geen vader worden maar later ..
20 dagen geleden
Reactie op ZelfbewusteHemellichaam486867
De 27 ste oktober moest ik normaal mijn menstruatie krijgen . Maar het kwam ...
Proficiat mommy! Bij de papa's duurd dat meestal even vooralleer ze tonen dat ze blij zijn of tot ze het beseffe dat het echt is. Is ook normaal wij voelen ons lichaam al vanaf het begin veranderen dat hebben de mannen niet
20 dagen geleden
Reactie op ZelfbewusteHemellichaam486867
De 27 ste oktober moest ik normaal mijn menstruatie krijgen . Maar het kwam ...
Proficiat! 😁 Hoe reageerde de papa nu dan, is het toch welkom?
18 dagen geleden
Hi iedereen! Hoe gaat het met al de mama’s?
Hier deze week, heb ik een moeilijke week. Bij elk steekje en scheetje, schiet ik in paniek 😝
Heb erg veel last van steken, vandaag is het wel minder. Vandaag heb ik een migraine aanval om eens te veranderen.
Hoe verloopt alles bij iedereen? Op 27/11 heb ik mijn eerste echo, heb deze zelf ingepland dan ben ik 8weken. Ben aan het twijfelen om een weekje te vervroegen 😜
Vorige week donderdag had ik mijn eerste HCG afname die stond toen op 638 dacht ik. Volgende week donderdag, exact twee weken later doe ik nog eentje bij de huisarts.
18 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hier deze week, heb ik een mo ...
Hier ook wel verschrikkelijk de misselijk is echt extreem🤮🤮. Ik heb mijn echo ook de 27ste 🤞. Afgelopen maandag voor de 3de keer bloed laten trekken op 5w1 en had een hcg van 13351. Ik snap heel goed dat je de echo wilt vervroegen ik zou dat het liefste ook willen doen maar alles staat vol 😂
18 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hey, hier geen enkel symtonen nu 6 weken zwanger vandaag. Alleen heb ik heel lichtroze afscheiding als ik het afveeg. Ik weet niet of dit normaal is. Heeft er één van jullie dit ook meegemaakt?
18 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hey, hier 4w en 3d, moet morgen nog voor mijn eerste bloedafname gaan, maar ook nog weinig symptomen. Alleen wat gevoelige borsten die met de dag gevoeliger worden en af en toe wat krampjes en steekjes.
18 dagen geleden
Reactie op mommy0
Hier ook wel verschrikkelijk de misselijk is echt extreem🤮🤮. Ik heb mijn ...
Ja 😅 Ik ga nog even nadenken. Bij mijn zoontje begon de misselijkheid ook rond 6weken.
Nu heb ik pijnlijke borsten en geconstipeerd. Misselijkheid vandaag ook, maar komt omdat ik met migraine zit.. 🥲
18 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hier nog steeds enorm pijnlijke borsten en voor de rest wisselende symptomen: krampen, hoofdpijn, gisterenavond voor het eerst goed misselijk geweest. De vermoeidheid maar anderzijds ook niet kunnen slapen is ook wel een dingetje 😴 morgen een tweede bloedafname om te kijken of het mooi gestegen is, de 19e de echo. Morgen ook officieel melden op mijn werk dat ik zwanger ben, waarna ik moet stoppen. Vind ik wel moeilijk 🥺
18 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hier de 28e mijn echo, ga blij zijn als dat moment er is! Hier vooral last van vermoeidheid nu. Mijn werkschema voelt plots een pak zwaarder aan. Ben ook vandaag eens bij HR gepasseerd om verloop van zwangerschapsverlof te bespreken en zal waarschijnlijk mijn gewoon verlof + FT ouderschapsverlof moeten opnemen om de overbrugging te maken naar wanneer er plaats is in de crèche…
18 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hier zo 2e zwangerschap en ben nu 5tal weken ver. Aangezien mijn eerste dochter bijna 5 maand is en mijn lichaam niet “deftig” is hersteld zie je bij mij al een klein buikje. Niet echt misselijk maar wel last van onder rug en nek.