194 Reacties
23 dagen geleden
Reactie op tajo94
Proficiat en wat een mooie waarde al!! Hier was het normaal ook deze week m ...
Ohnnee ge meent het, maaar roch egt nie te geloven hé en maar wachten, had echt al maanden geen testen meer gedaan en iets in mij zei gewoon van hmm tklopt niet. Blij te horen dat ik niet alleen ben, nu fingers crossed🤞
23 dagen geleden
Ik zie hier veel foto’s voorbij komen van de bloedafnames en hun hcg waardes. Moet ik mij nu gaat zorgen maken?
Ik ben er dezelfde dag achter gekomen dar ik te horen jreeg dat ik een schildklier probleem heb en zwanger ben. Mijn bloed is woensdag geprikt en donderdag resultaat: 17,73 U/L kzou normaal morgen mijn regels moeten krijgen, ik heb een cyclus van 33 dagen. Volgens mijn flo app zou ik dus nu 4 weken en 4 dagen zijn. Mijn eerste 2 zwangerschappen waren miskramen en mijn 3e is nu 4,5 maand oud. I know ben snel terug zwanger, het was ook niet zo bedoeld, zeer onverwachts. Hadden meer tijd gehoopt met de dochter maar c’est la vie. maar moet ik me zorgen Maken dat mijn waardes zo laag lijken? Mujn testen lopen wel mooi op. Maar toch heb ik bang dat dit ook slecht afloopt😔
23 dagen geleden
Dag dames, ik sluit mee aan in deze reis, ik heb gisteren en vandaag een positieve test gehad op 9 en 10DPO. Ik ga nog een afspraak maken voor een bloedafname in de loop van volgende week. Ik ben ook al aan het kijken voor een gynaecoloog, maar hoe kies je die? Of hangt het er gewoon van af bij wie er eerst plaats is voor een eerste echo? Het is allemaal nieuw voor mij 🤭
23 dagen geleden
Reactie op sofieve97
Dag dames, ik sluit mee aan in deze reis, ik heb gisteren en vandaag een po ...
Bij men eerste zwangerschap heb ik de eerste echo bij willekeurig iemand gehad maar kvoelde me daar ni opt gemak. 2e echo bij een andere. Zeer content van. Hele zwangerschap geweest, heeft men dochter de wereld ip gezet. En met deze zwangerschap ga ik ook bij haar gaan.
23 dagen geleden
Reactie op sofieve97
Dag dames, ik sluit mee aan in deze reis, ik heb gisteren en vandaag een po ...
Welkom en proficiat! 😊 Ik had al een gynaecoloog waar ik eerder al was bij geweest. Zou in jou geval gewoon willekeurig iemand kiezen en dan zien hoe je je bij die persoon voelt
23 dagen geleden
Ik heb in 2023 juli een vroege miskraam gehad (6 weken) en drekt terug zwanger geraakt en in augustus terug een vroege miskraam (5 weken) in september 2023 drekt terug zwanger, deze zwangerschap heeft ons een prachtige dochter, ondertussen al bijna 5 maand) bezorgd.
Nu bijna 5 weken ver van een zeer onverwachte zwangerschap
22 dagen geleden
Reactie op Cnne
Hoe gaat het ondertussen met iedereen?
Ik heb vandaag een moeilijke dag. ...
Vanavond valt het nog mee, maar gisteren was ik enorm prikkelbaar… Ach ja, ik heb het er graag voor over 🥰 Mijn man ook hoop ik… 😝