194 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Wafkeuh

Ik denk dat we maar gerust gaan zijn wanneer we de echo zien 🙈
Echt waar, mijn geduld is al zo op de proef gesteld geweest tot ik eindelijk zwanger werd, die 2,5 week tot de echo zijn er nu echt te veel aan hoor 😂 het geduld is opgebruikt 😂

23 dagen geleden

Reactie op Wafkeuh

Vorige week positief getest, we gingen eigelijk starten met iui maar iets v ...
Proficiat en wat een mooie waarde al!! Hier was het normaal ook deze week met iui starten, onwerkelijk toch he 😄

23 dagen geleden

Reactie op tajo94

Echt waar, mijn geduld is al zo op de proef gesteld geweest tot ik eindelij ...
Haha hier ook 🤣 en dan denken allee die 14 dagen kunnen er ook nog bij? Neeeenn!! 🤣 ge wilt dan bezig blijven maar ge kunt toch aan niets anders denken 😱

23 dagen geleden

Reactie op tajo94

Proficiat en wat een mooie waarde al!! Hier was het normaal ook deze week m ...
Ohnnee ge meent het, maaar roch egt nie te geloven hé en maar wachten, had echt al maanden geen testen meer gedaan en iets in mij zei gewoon van hmm tklopt niet. Blij te horen dat ik niet alleen ben, nu fingers crossed🤞

23 dagen geleden

Ik zie hier veel foto’s voorbij komen van de bloedafnames en hun hcg waardes. Moet ik mij nu gaat zorgen maken? Ik ben er dezelfde dag achter gekomen dar ik te horen jreeg dat ik een schildklier probleem heb en zwanger ben. Mijn bloed is woensdag geprikt en donderdag resultaat: 17,73 U/L kzou normaal morgen mijn regels moeten krijgen, ik heb een cyclus van 33 dagen. Volgens mijn flo app zou ik dus nu 4 weken en 4 dagen zijn. Mijn eerste 2 zwangerschappen waren miskramen en mijn 3e is nu 4,5 maand oud. I know ben snel terug zwanger, het was ook niet zo bedoeld, zeer onverwachts. Hadden meer tijd gehoopt met de dochter maar c’est la vie. maar moet ik me zorgen Maken dat mijn waardes zo laag lijken? Mujn testen lopen wel mooi op. Maar toch heb ik bang dat dit ook slecht afloopt😔

23 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik zie hier veel foto’s voorbij komen van de bloedafnames en hun hcg waarde ...
Je moet je waardes zeker niet met andere vergelijken. Zolang je tussen het gemiddelde zit wat ze er op hebben staan en je waardes mooi blijven stijgen is er niks aan de hand

23 dagen geleden

Dag dames, ik sluit mee aan in deze reis, ik heb gisteren en vandaag een positieve test gehad op 9 en 10DPO. Ik ga nog een afspraak maken voor een bloedafname in de loop van volgende week. Ik ben ook al aan het kijken voor een gynaecoloog, maar hoe kies je die? Of hangt het er gewoon van af bij wie er eerst plaats is voor een eerste echo? Het is allemaal nieuw voor mij 🤭

23 dagen geleden

Reactie op sofieve97

Dag dames, ik sluit mee aan in deze reis, ik heb gisteren en vandaag een po ...
Bij men eerste zwangerschap heb ik de eerste echo bij willekeurig iemand gehad maar kvoelde me daar ni opt gemak. 2e echo bij een andere. Zeer content van. Hele zwangerschap geweest, heeft men dochter de wereld ip gezet. En met deze zwangerschap ga ik ook bij haar gaan.

23 dagen geleden

Reactie op sofieve97

Bij ons is het de eerste echo bij de vroedvrouw al de rest gaat door bij de gynecoloog waar ik zelf al op controle ging ieder jaar

23 dagen geleden

Reactie op sofieve97

Welkom en proficiat! 😊 Ik had al een gynaecoloog waar ik eerder al was bij geweest. Zou in jou geval gewoon willekeurig iemand kiezen en dan zien hoe je je bij die persoon voelt

23 dagen geleden

Reactie op mommy0

Proficiat! Hier morgen 4 weekjes zwanger na onze miskraam voor ons 1ste kin ...
Hey ik ben vandaag ook positief getest voor ons eerste kindje en wij hadden ook onze miskraam in augustus. Ik ben nu dubbel zo emotioneel bij deze positieve test, proficiat 🍀

23 dagen geleden

Reactie op Sharonf

Hey ik ben vandaag ook positief getest voor ons eerste kindje en wij hadden ...
Oh ik heb ook een vroege miskraam gehad in augustus, nu ook ons eerste kindje 🤍 veel miskramen precies in augustus 😔

23 dagen geleden

Ik heb in 2023 juli een vroege miskraam gehad (6 weken) en drekt terug zwanger geraakt en in augustus terug een vroege miskraam (5 weken) in september 2023 drekt terug zwanger, deze zwangerschap heeft ons een prachtige dochter, ondertussen al bijna 5 maand) bezorgd. Nu bijna 5 weken ver van een zeer onverwachte zwangerschap

23 dagen geleden

Reactie op sofieve97

Oh ik heb ook een vroege miskraam gehad in augustus, nu ook ons eerste kind ...
Ja das precies de maand ja. Wij afgelope augustus oon miskraam gehad van ons eerste wondertje nu ondertussen terug 5 weken zwanger

23 dagen geleden

Proficiat aan alle nieuwe aansluitende mama’s! ❤️

23 dagen geleden

Hoe gaat het ondertussen met iedereen? Ik heb vandaag een moeilijke dag. Kan erg weinig af vandaag 😅

22 dagen geleden

Reactie op Cnne

Hoe gaat het ondertussen met iedereen? Ik heb vandaag een moeilijke dag. ...
Herkenbaar, ben vandaag ook sneller humeurig, en de vermoeidheid pakt mij nu toch wel deze avond 🤭

22 dagen geleden

Reactie op Cnne

Vanavond valt het nog mee, maar gisteren was ik enorm prikkelbaar… Ach ja, ik heb het er graag voor over 🥰 Mijn man ook hoop ik… 😝

22 dagen geleden

Reactie op Cnne

Hier redelijk wat last van krampen en ongemak in de onderbuik. Dit is nieuw vo mij, niet gehad bij mijn eerste

20 dagen geleden

Vandaag voor de laatste keer bloed laten trekken ( dokter zegt dzt ik hierna maar vertrouwen moet hebben in mijn eigen lichaamis dan de 3de x 🤣 Zojuist via mail de resultaten gezien en is weer goed omhoog gegaan🤞🥰