194 Reacties
één maand geleden
Reactie op Cnne
Hoe gaat het ondertussen met iedereen? Alvast proficiat voor iedereen! ❤️
...
Voor jou ook een dikke proficiat alvast en hou ons op de hoogte he❤️
Hier gaat alles goed veel symptomen wel al maar dat steld me dan ook wel weer gerust. Vandaag 4w3 afgelopen maandag bloed laten trekken en mijn waren was van 24 hcg ( 22/10) gestegen naar 711hcg ( 28/10)
27 november de eerste echo❤️
één maand geleden
Hier sinds gisteren plots last van angst dat het zou kunnen mislopen… vooral omdat je op dit moment zo weinig hebt dat je ‘bevestiging’ geeft dat alles goed gaat. Ik probeer te vertrouwen op mijn overgevoelige borsten 😅 en vanochtend gelukkig wel een geruststellende 2e test 😊 ik moet op mijn werk ook in moederschapsbescherming, dus ik vind het erg spannend om het daar al te zeggen zonder die 100% zekerheid dat alles oké gaat zijn. We willen het ook al tegen onze ouders vertellen, omdat ik het maar gek vind dat mijn collega’s het zouden weten en mijn ouders niet… langs de positieve kant: vandaag is het onze huwelijksverjaardag en ik heb eindelijk de cadeautjes kunnen afgeven aan mijn man die al meer dan een jaar voor hem verstopt waren 🥰
één maand geleden
Reactie op tajo94
Hier sinds gisteren plots last van angst dat het zou kunnen mislopen… voora ...
Proficiat! Ik snap zeker je bezorgdheid hier het zelfde na afgelopen augustus een miskraam te hebben gehad. Onze dichte familie weten het al en op het werk weet mijn verantwoordelijke ook. Wat fijn dat je dat op jullie huwelijksverjaardag kunt doen🥰
één maand geleden
Reactie op tajo94
Hier sinds gisteren plots last van angst dat het zou kunnen mislopen… voora ...
Zo leuk hoe je het aan je man toonde, supermooi pakje! 🥰 Ik zit ook wel met een bezorgdheid, het is nog zo lang tot de echo (28/11). Ben erg aan het twijfelen om nog eens een 2e bloedafname bij de dokter te doen. Mijn testen blijven wel oplopen, maar ik merk dat het bij mij wel allemaal wat trager lijkt te gaan dan bij anderen. Heb nu op 15 DPO een duidelijke lijn maar nog steeds geen knaller. Zo spannend afwachten…
één maand geleden
Reactie op Cnne
Heb je een foto? Ik duim voor je! ♥️
Ben op het werk nu, zal vanavond eens een foto plaatsen 😊
25 dagen geleden
Reactie op Cnne
Heb je een foto? Ik duim voor je! ♥️
Hier is mijn oploop… 1e rij waren opeenvolgende dagen, de laatste was 2 dagen na die ervoor.. dus 11, 12, 13 DPO en dan 15 DPO