Hoi, ik ben onverwacht en sneller zwanger dan gedacht. Gisteren zijn wij vertrokken met ons getwee voor een weekend Amsterdam. Ik dacht donderdag ochtend bij mezelf, misschien toch maar beter een test doen (zat toen op dag 25, heb een cyclus van 32/33 dagen). Dus ik verschoot mij een bult als ik een lichte positieve test in handen had. Net nog eentje gedaan, ik moest zonodig naar het toilet, ben 100% zwanger 😊
Dat is goed ja :). Heb je nog een 2de afspraak gepland staan?
Ik moet eerst naar de hematologie 31 oktober door mijn aandoening (factor v leiden) omdat ik stollingen aanmaak om te zien of ik inentingen daarvoor moet gebruiken gedurende zwangerschap. Voor de echo is het 15 november.
Ik heb nog steeds mijn bloedresultaat niet. Hopelijk deze voormiddag! Ik mo ...
Oeh das vervelend. Bij ons wordt dat altijd via ons email adres gestuurd en aangezien ik in de zorg werk kijk ik altijd eerst zelf voordat ik de dokter aan de lijn heb gehad🤣
Hoe gaat het ondertussen met iedereen? Alvast proficiat voor iedereen! ❤️
Ik heb morgen een afspraak voor mijn eerste keer bloed laten trekken. Ik wilde even wat langer wachten. Dan weet ik het een week.
Aangezien ik heel onregelmatige cyclussen heb, en enkele maanden terug een miskraam, weet ik ook niet wanneer ik mijn eisprong gehad heb, of hoeveel dagen in overtijd ben.
Laatste keer dat ik mijn menstruatie had was op 30/9 en heb vorige week getest op 24/10, omdat ik zeker wilde zijn, daar we een weekend naar Amsterdam gingen. Veel te vroeg maar had toch een zeer lichte streep toen.
Ik heb cyclussen die gaan van 29 tot zelfs 40 dagen..
❤️